У готельної мережі «Marriott» з'явиться новий 4-зірковий бренд
Готельна мережа «Marriott International» та іспанська група «AC Hotels» створюють спільне підприємство з управління та франчайзингу нового бренду в країнах Європи та Латинської Америки.
«AC by Marriott» поєднає у собі міський стиль 4-зіркового готелю і світові системи та платформи дистрибуції продажів «Marriott International», включаючи програму лояльності «Marriott Rewards», в яку входить 33 тис. учасників.
Спочатку більше 90 готелів «AC Hotels» в Іспанії, Італії та Португалії змінять свій бренд на Marriott і будуть працювати за довгостроковим договором на управління або франчайзинговому договору в рамках спільного підприємства.
У позначеному порядку додасться ще ряд готелів, всі вони будуть продовжувати належати філіям «AC Hotels» і іншим третім сторонам.
Спільним підприємством керуватиме глава «AC Hotels» Антоніо Каталан і його нинішня команда мадридської штаб-квартири за підтримки по ключових функцій з боку європейської групи «Marriott», очолюваної президентом Амі Макферсоном.
«AC Hotels» була заснована Каталані в 1998 році. В даний час в її портофоліо входить понад 9500 номерів.
В управлінні і по франчайзинговим угоди у «Marriott International» знаходиться більше 3500 готелів в 70 країнах під брендами Marriott, JW Marriott, The Ritz-Carlton, The Autograph Collection, Renaissance, Residence Inn, Courtyard, TownePlace Suites, Fairfield Inn, SpringHill Suites і Bulgari.