SWISS ввела можливість автоматичної реєстрації на рейси
Авіакомпанія SWISS ввела можливість автоматичної реєстрації на рейс. Нею може скористатися пасажир, який купив квиток на сайті перевізника не пізніше ніж за три доби до польоту. При цьому компанія зробила цей сервіс кілька більш зручним, ніж " сусіди " з Air France.
Нагадаємо, що Air France насильно реєструє куди попало пасажирів, які купили квитки на її сайті і не відмовилися від такої реєстрації. Клієнти при цьому не мають можливість вибору конкретного місця - вони можуть лише вказати, чи вважають за краще крісло біля вікна або проходу, без гарантії обліку навіть такого розпливчастого вимоги. І лише після того, як авіакомпанія автоматично зареєструє таким чином більшу частину пасажирів рейсу, бажаючі отримують можливість спробувати знайти більш зручні місця з числа небагатьох, що залишилися.
SWISS, на відміну від французів, передбачила тригодинний зазор між початком звичайної онлайн-реєстрації і автоматичною розсадженням пасажирів, що вибрали такий вид сервісу. Звичайна веб-процедура починається за 23 години до відправлення рейсу, автоматична - за 20 годин. Хоча такий інтервал теж не ідеальне рішення (він може, приміром, припасти на ніч, або на час, коли пасажир летить яким іншим рейсом і не має доступу в інтернет), це все ж краще, ніж нічого.
У іншому сервіс схожий на той, що використовує Air France - пасажиру пропонується заздалегідь вибрати, чи бажає він сидіти біля вікна або біля проходу, і за 20 годин до вильоту він отримує посадковий талон на мобільник або електронною поштою. При бажанні клієнт може потім змінити місце.
Все зростаюча популярність автоматичної реєстрації серед авіакомпаній пояснюється банальним бажанням заощадити. Чим більше пасажирів пройдуть цю процедуру до прибуття в аеропорт - тим менше перевізнику доведеться витрачатися на утримання там стійок і персоналу. За останній час цей сервіс ввели також Lufthansa і SAS, планує щось подібне і British Airways.