Міжнародний фестиваль мистецтв «Різдво в Татрах»
Міжнародний фестиваль мистецтв «Різдво в Татрах»
(З 14. 12 по 18. 12. 2012) Попрад, Словаччина 2012
Проведення міжнародних дитячо-юнацьких фестивалів - це виявлення нових талантів, міжнародний обмін досвідом та ідеями, пізнання нового творчого шляху, зміцнення дружніх зв'язків дітей і молоді з різних країн світу.
I. Мета фестивалю:
Знайомство з кращими творчими колективами, виявлення талановитих і обдарованих дітей, створення для дітей та молоді можливості творчого спілкування шляхом показу кращих зразків мистецьких традицій національного мистецтва, обмін досвідом роботи художніх керівників колективів; ознайомлення з культурою та мистецтвом різних країн світу.
II. Терміни і місце проведення фестивалю
Фестиваль проводиться з 14 по 18 грудня 2012
Місце проведення: Палац культури м. Попрад, Стара Лєсна "FORTON 3 * +", "LESNA 3 *".
Термін подачі заявок на Фестиваль - до 01. 11. 2012 р.
III. Умови по розміщенню:
Розміщення учасників Фестивалю на базі готелів «FORTON 3 + *», «LESNA-3 *», «HORIZONT 3 *», за стандартним прайс-листом на Зима '2012, харчування-HB, з користуванням усією інфраструктурою готелів.
III. Умови участі у фестивалі:
До участі у фестивалі запрошуються дитячо-юнацькі колективи та солісти різних видів мистецтва, таких як: хореографічні коллеківи народного, бального та сучасного танців; фольклорні групи, хорові колективи, вокальні ансамблі та солісти, виконавці естрадних пісень, виконавці естрадних пісень, інструменталісти, дитячі театри моди і студії модельного мистецтва. У фестивалі беруть участь діти і підлітки у віці від 7 до 21 років, з країн Словаччини, Польщі, Угорщини, України, Російської федерації та інших країн сусідів.
Творчі колективи або індивідуальні виконавці представляють два номери по кожному стилю номінації тривалістю не більше 5 хв.
Такса участі у Фестивалі - оплачується одноразово в розмірі:
20 євро з людини для індивідуальних виконавців і колективів.
Такса участі включає в себе - технічне оснащення Фестивалю (озвучення, освітлення, забезпечення попередньої підготовки фестивалю, умови та проведення зустрічей творчих колективів, транспорт до Палацу культури).
Діти зможуть не тільки взяти участь у Фестівлае, але і відпочити, оздоровитись у Високих Татрах, відвідавши Аквасіті з термальною водою, Белянський печеру, яка є перлиною цього регіону відвідати замки, обмінятися творчим досвідом, подружитися з дітьми з інших країн.
Запрошуємо всіх на "Різдво в Татрах"
IV. Вікові категорії учасників:
• З 7 до 10 років - молодша;
• з 11 до 14 років - середня група;
• з 15 до 18 років - старша група
• з 18 до 21 року - молодіжна група
V. Номінації:
- Вокальний жанр (народна пісня - соло, дуети, ансамблі, естрадна пісня - соло, дуети, ансамблі
- Хореографія (народні танці, класичний танець, сучасна хореографія-мажоретний танець, естрадний танець, характерні танці, джаз-балет, вільна пластика, спортивні танці - Степпа, спортивний рок-н рол та ін)
- Інструменталная музика.
- Нестандартні форми дитячої творчості (театральні постановки, театр моди, ілюзіоністи, циркова акробатика);
- Образотворче мистецтво - пленер 3 дні: живопис (олія, акварель, гуаш, пастель, змішана техніка); графіка (малюнок, гравюра, літографія, плакат) Увага: Всі інструменти та матеріали забезпечуються самими учасниками фестивалю.
VI. Критерії оцінок
Підбір і складність репертуару, техніка виконання, постановка номера, костюми, акторську майстерність, видовищність і виконавську майстерність, оригінальність, музикальність і художня трактування твору, відповідність репертуару виконавським можливостям і віковій категорії виконавця, загальне художнє враження
VII. Склад журі:
Склад журі Фестивалю формується з заслужених працівників культури, відомих композиторів, музикантів, художніх керівників фестивалів і конкурсів, що проводяться в Словаччині і країнах-учасницях фестивалю, представників засобів масової інформації.
Члени журі оцінюють виступи учасників за 10-бальною системою відкритим голосуванням. Кращі виявляються за загальною сумою балів.
VIII. Нагородження:
Підсумки фестивалю та нагородження проводяться за номінаціями "Вокал", "Хореографія''," Інструменталная музика "," Нестандартні форми дитячої творчості "," Образотворче мистецтво ", роздільно з урахуванням вікових категорій дітей.
У кожній номінації передбачено присудження першої, другої і третьої премії.
Володарі другого і третього премії нагороджуються дипломами та пам'ятними подарунками. Володарі першої премії отримують подарунки у вигляді - цінного призу
Кожен учасник отримує грамоту "Учасник фестивалю".
Журі фестивалю визначає учасника на присудження Гран-прі фестивалю за вищевказаними номінаціями. Переможець Гран-Прі отримує цінний подарунок.
Допускається дублювання призових місць/два перших місця, других і т. д./за результатами конкурсу.
Журі та організатор фестивалю вручають дипломи за: "Кращий музичний педагог", "Кращий хореограф", "Кращий художник-постановник», «Кращий художник-педагог».
Журі, організатори та спонсори також вручають свої нагороди.
Загальні ПОЛОЖЕННЯ по фестивалю
1. Технічні вимоги:
Запис фонограми повинна бути на носії - CD або міні-диску з ідеальною якістю звуку.
Кожна звукозапис має бути на окремому носії, із зазначенням назви ансамблю чи прізвищем виконавця, назвою твору та точним часом тривалості звучання. Не допускається виступ вокалістів під фонограму «+1», допускається фонограма з бек-вокалом.
2. Вимоги до учасників Фестивалю:
Учасники конкурсу "Вокал (естрадний, народний, академічний)" виступають з фонограмою або «а-капела»
Одне з виконань має бути обов'язково рідною мовою.
Допускається тільки одне виконання іноземною мовою.
Черговість виступів учасників у конкурсній програмі визначається Організатором Фестивалю за 3 дні до початку фестивалю. Зміни не допускаються.
Журі визначає нагороджених учасників для участі у Гала-концерті.
3. Конкурсні вимоги:
Для участі в конкурсі необхідно надати організаторам наступні документи:
- Заявка учасника за зразком;
- Коротка характеристика учасника, програма та тривалість виступу
дві кольорові фотографії в електронному вигляді
4. Загальні вимоги:
Підготовку та проведення фестивалю здійснює Організатор Фестивалю.
Для отримання запрошення на візу, необхідно подати списки учасників електронною поштою, встановленого зразка: Ф. І. на англійській і російській мові,/як зазначено в закордонному паспорті /; число, місяць і рік народження,? закордонного паспортів, термін дії паспорта та пакет документів для оформлення візи.
Увага: паспорт повинен бути дійсний хв. ще 6 міс. після закінчення поїздки!
Колектив зобов'язаний мати відповідне коллічeство супроводжуючих/15 дітей + 1 рук. /, На яких оформляється нотаріально завірений дозвіл батьків на виїзд дитини за кордон і які несуть повну відповідальність за збереження життя та здоров'я дітей.
Оргкомітет має право використовувати та поширювати/без виплати гонорару учасникам та гостям конкурсу/аудіо-та відеозаписи, друкованої та іншого роду продукції, вироблені під час проведення заходів конкурсу та за його підсумками.
Учасники фестивалю мають право на рекламу свого спонсора. Для цього учасники в електронному вигляді висилають логотип спонсора/якщо мається /, назва фірми, П. І. Б. директора.
Для публікації статті про колектив/соліста/на сайті організаторів фестивалю і для підготовки інформаційних матеріалів необхідно надати інформаційний лист, який повинен включати творчу біографію, цікаві факти з життя колективу/соліста /, дві кольорові фотографії/передаються в електронному вигляді /.
Оргкомітет затверджує склад журі по кожній номінації, який формується з провідних фахівців культури і мистецтва країн, що беруть участь у Фестивалі.
Невиконання умов цього Положення тягне за собою виключення участі у фестивалі.
Питання, не указанниe в цьому Положенні, мають право вирішувати оргкомітет.
Всі заявки на участь у Фестивалі подаються у письмовому вигляді за їв. Поштою на адресу:
kalipso_tour2010@mail. ru, info@kalipso-tour. com. ua Всі заявки приймаються до 01. 11. 2012 р.
При отриманні підтвердження заявки на участь, проводиться авансова оплата у розмірі 30% від вартості. Крайній термін оплати - 25. 11. 2012
5. Програма фестивалю
День/дата Час доби Основні заходи
Перший день
14. 12. 12 9:00-16:00 Прибуття в Стара Лєсна готелі «FORTON 3 + *», «LESNA-3 *», «HORIZONT 3 *», реєстрація, розміщення учасників і гостей фестивалю, інформація про черговість виступів учасників, репетиції. Відпочинок. Ужін. 19: 00 Урочисте відкриття фестивалю, представлення, дискотека, святковий фуршет для учасників.
Другий день
15. 12. 12 9. 00-15. 00-Сніданок. Репетиції, вільний час. За бажанням можна провести екскурсії. 16:00 Конкурсна программа. Ужін. Дискотека. Обговорення результатів конкурсного дня журі та керівників. Вільний час
Третій
16. 12. 12
9. 00-15. 00-Сніданок. Репетиції, вільний час. За бажанням можна провести екскурсії. 16:00 Конкурсна программа. Ужін. Дискотека. Обговорення результатів конкурсного дня журі та керівників. Вільний час
Четвертий день
17. 12. 12 9. 00-15. 00чЗавтрак. Репетиції, вільний час.
16. 00 - Нагородження. Заключний Гала-концерт. Вечеря. Увечері дискотека.
П'ятий день
18. 12. 12 9. 00 - 17. 00Завтрак. Вільний час. Від'їзд додому
Побажанню учасників Фестивалю, за додаткову плату, може бути запропонована екскурсія до столиці Австрії м. Відень з відвідуванням її основних визначних пам'яток та інші країни сусіди.
Вартість перебування на фестивалі складає - 275 євро проживання у готелі "LESNA ***", 295 євро проживання у готелі "FORTON *** +" і включає в себе (вартість потрібно уточнювати при подачі заявки)
- Проживання 5 днів і 4 ночі;
-2-х разове харчування (сніданок - вечеря) + обід сухі пайки під час екскурсій;
- Оглядові екскурсії Попрад, Кежмарок, Татранська Ломніца, Штребське Плесо, Стражкі, Любовнянскій замок, Аквасіті, Белянськая Печера
- Трансфер Україна (Чоп/Ужгород) - Словаччина - Україна (Чоп/Ужгород);
- Страховка;
- Такса учасника фестивалю
- Анімаційна програма
Додатково оплачується:
- Консульський збір;
- Вхідні квитки (Аквасіті 1915 євро, Белянськая печера 96 євро, Стражкі 5/3, 5 євро, Любовнянскій замок 64 євро).
- Проїзд ж /. д до Ужгорода, Чопа і назад
Оргкомітет бере на себе всі витрати по організації виступу, забезпечення культурної та екскурсійної програм.
Оргкомітет запрошує Вас взяти участь у цій програмі і спільними зусиллями створити радісний і яскраве свято. Ми зі свого боку гарантуємо Вам море позитивних емоцій і незабутні спогади!
Організатори фестивалю:
Туристична Компанія «FORTON TRAVEL»
Під потронажем:
Мерія м. Попрад;
Департамент культури м. Попрад