Соціальні мережі допомагають заощадити під час поїздки
Економні туристи останнім часом все частіше звертаються до соціальних мереж. Виявляється, Facebook, Twitter, Foursquare та інші мережі допомагають їм у пошуку вигідних пропозицій.
У цих соціальних мережах можна знайти інформацію про розпродажних акціях авіакомпаній, знижки на тури, круїзи, обіди в ресторанах і багато іншого. Навіть туристичні бюро різних міст публікують інформацію про спеціальні пропозиції в Facebook або Twitter.
Підписавшись на повідомлення авіакомпаній, користувачі починають отримувати розсилку про акції як по електронній пошті, так і в своїй стрічці. Часто тільки так можна "зловити" пропозицію, сильно обмежену за часом придбання, повідомляє USA Today.
Також в соціальних мережах можна підписатися на повідомлення ключових гравців туріндустрії. Наприклад, колумністка Ейлін Огінц (Eileen Ogintz) пише у Twitter про вигідні угоди в сфері сімейних подорожей, Рік Шоні (Rick Seaney) займається авіараспродажамі, а укладач путівників Полін Фроммер (Pauline Frommer) розповідає про подорожі взагалі.
Крім того, з коханою колумністом, пишучим про подорожі, можна навіть проконсультуватися в разі, якщо якесь спеціальне пропозицію не вселяє довіри.
Крім виявлення інформації про знижки та акції соціальні мережі можуть працювати і як служба сервісу. Наприклад, Twitter авіакомпанії Delta працює і як цілодобова служба підтримки.
Нарешті, ще один великий плюс пошуку подорожей через соціальні мережі полягає в тому, що обговорення чого-небудь з професійним консультантом не займає багато часу. Тут немає необхідності "висіти" не телефоні, щоб додзвонитися в call-центр і дочекатися відповіді оператора. Та й скарга на погане обслуговування теж досягне свого адресата швидше звичайного.