Мальдіви зростуть на 40% за рахунок надлишку перевезення
Попит на тури на Мальдіви в майбутній зимовий сезон виросте від 20% до 40%, вважають експерти туристичного ринку, опитані кореспондентом інфогруппи «ТУРПРОМ». Зростання буде обумовлений не тільки спецпропозиціями від численних готелів атола, але й надлишком перевезення, адже на напрямок повертається «Аерофлот», чиї рейси неодмінно внесуть свої коректування в кінцеві ціни турпакетів. Також продовжить змінюватися цільова аудиторія напрямки: якщо раніше Мальдіви були вотчиною дуже забезпечених туристів, то зараз, як показують літні продажу, попит зміщується в більш бюджетний сегмент.
Так, починаючи з кінця жовтня в Мале з Москви крім 2-х щотижневих рейсів авіакомпанії «Трансаеро» стартує польотна програма «Аерофлоту», також з двома щотижневими бортами. У зв'язку з цим у туроператорів є деякі побоювання з приводу надлишку перевезення. «З 30 жовтня Аерофлот запускає програму прямих перельотів до Мале з частотою два рази на тиждень, і це на додаток до вже літаючим рейсам авіакомпаній« Трансаеро »,« Emirates »і« Qatar Airways ». У зв'язку з цим, ми очікуємо як надлишку перевезення на напрямку, так і появи «мертвих» дат. Гарячі квитки будемо компенсувати хорошими СПО від готелів », - розповіла кореспонденту інфогруппи« ТУРПРОМ »Ганна Дубовець, старший менеджер по Мальдівах туркомпанії« Ванд Інтернешнл Тур ».
Передбачають деякі складнощі у зв'язку із збільшенням провізних потужностей і в туркомпанії «Трансаеро Турс». «Звичайно, надлишок перевезення буде. Але ще варто очікувати проблем з номерами в готелях, особливо на період високого сезону Новорічних канікул, а також традиційно на заїзди лютого та березня », - повідомила Людмила Федорова, керівник мальдівського напрямки туркомпанії« Трансаеро Турс ».
При цьому зростання обсягу турпотоку на Мальдіви, за оцінками гравців, повинен виявитися в цьому сезоні дійсно знаковим. «Ми прогнозуємо цієї зими збільшення турпотоку на Мальдівських напрямку в порівнянні з торішнім сезоном в середньому на 30-40%», - вважає пані Дубовець. Менш скромні цифри були озвучені в «Ренесансі»: «У цьому сезоні кількість російських туристів збільшиться на 20% за рахунок залучення нової цільової аудиторії», - вважає Олена Протапопова.
Дійсно, портрет туриста, що відправляється на Мальдіви, почав змінюватися. «На жаль, і це вже доконаний факт - дешеві тури відкрили дорогу на Мальдіви абсолютно« стороннім »для цього напрямку туристам. Тим не менше, я думаю, вони природним чином з часом відсіються. Що стосується переваг, то в основному туристи зараз вибирають готелі з гарним рифом, а не тільки з гарним пляжем, як раніше. Також одним з основних побажань стала прохання поселити в той готель, де немає російських », - пояснила Людмила Федорова.