Екскурсійні тури по Італії показують впевнене зростання
Попит на екскурсійні тури по Італії в цьому сезоні показує впевнене зростання. Глибина продажів цього літа також значно збільшилася, а головною відмінністю від минулого року стало збільшення кількості днів в турі, в той час як рік тому цей показник скоротився до мінімуму. Настільки високий результат був досягнутий завдяки відкладеному попиту, припускають експерти італійського напряму. Щоб дізнатися подробиці, кореспондент інфогруппи «ТУРПРОМ» опитав ряд компаній, що пропонують екскурсійні тури по Італії.
Так, за запевненням директора італійського напряму туркомпанії «PAC Group» Марини Нікітенко, попит на екскурсійні тури по Італії показав цього літа впевнене зростання. «У цьому році зіграв свою роль відкладений попит. Ріміні, Венеція, Катанія, Неаполь виявилися настільки популярними, що ми збільшуємо авіаперевезення, ставимо додатковий літаки і беремо доп. блокі місць на цих напрямках. Також в цьому році ми спостерігаємо тенденцію до збільшення попиту на 2-х тижневі комбіновані тури, коли один тиждень відпочинку проходить в активному, пізнавальному відпочинку, а інша тиждень присвячується відпочинку на морському узбережжі », - повідомила співрозмовник. У цьому році глибина вище, на сьогоднішній день вона складає в середньому місяць.
Збільшення попиту на екскурсійні автобусні тури по Італії також зафіксували і в «Розі Вітрів». «У цьому сезоні в порівнянні з тим же періодом минулого року попит на автобусні тури по Італії явно виріс. Так, якщо в минулому році туристи їздили в основному на короткі 9-денні тури з нічними переїздами, де в тур була включена лише екскурсійна програма, то в цьому році відновився попит на комбіновані 15-денні маршрути - екскурсії + отих. Глибина продажів також зазнала значних змін. Якщо в минулому році всі бронювалися майже перед самим занесенням документів в посольство, то зараз вже бронюються тури на вересень-жовтень », - розповіла кореспонденту інфогруппи« ТУРПРОМ Маріанна Стрельцова, провідний спеціаліст з автобусним турам туркомпанії «Роза вітрів»
Хорошими результатами можуть похвалитися і в «Наталі Турс»: як виявилося, навіть сильна спека в Італії ніяк не позначилася на рівні попиту на екскурсійні тури, який в порівнянні з минулим роком значно зріс. «У цьому році спостерігається збільшення попиту на екскурсійні тури, сама краща тривалість яких складає 7 ночей/8 днів. Глибина продажів в цьому році становить близько півтора місяців. Варто також відзначити, що спекотна погода в Італії ніяк не відбивається на продажах », - констатувала Олена Соболєва, PR-менеджер« Наталі Турс ».