Туристичний сектор luxury не постраждав від кризи
Багато туристів сектора luxury і по сей день відпочивають по кілька разів у році, а даний ринок продовжує міцніти.
Організатори туристичної виставки Luxury Travel Fair провели опитування споживчий даного сектора, в результаті якого з'ясувалося, що дві третини (67%) респондентів відпочивали в минулому році щонайменше три рази.
Кетрін Тайк, шоу директор одного з організаторів виставки «Clarion Events», сказала: «Для туріндустрії два останні роки були досить важкими, однак наше дослідження показує, що ситуація змінилася і туристичний сектор luxury набирає обертів. За результатами опитування 80% респондентів подорожували в цьому році багато, якщо навіть не більше, ніж раніше, а це дуже хороший показник ».
Більше половини з 741 опитаних сказали, що при бронюванні туру зараз вони очікують підвищених цін, а близько чверті хочуть отримати знижку від 10%.
На питання, що було найдивнішим під час подорожі, 58% відповіло, що це були прогулянки по пустинному пляжу і усвідомлення того, що там більше нікого немає.
Респондентам було також поставлено питання: «Якщо сильно не замислюватися про гроші, то на аби ви їх витратили?» 84% вибрали б дорогий відпочинок, і тільки 1% сказав, що витратив би їх на техніку, 3% - на дизайнерський одяг і дорогоцінні прикраси.
Респондентів запитали, що в їхньому розумінні являє собою «розкіш», дві третини (68%) сказали, що для них це скоріше вільний час і можливість подорожувати, ніж можливість купити те, що їм хочеться.
Luxury Travel Fair за підтримки з боку британського туристичного журналу «Condé Nast Traveller» пройде 4-7 листопада в лондонському національному залі « Olympia ».
У заході візьме участь понад 90 туристичних компаній.