BMW збільшила чистий прибуток майже в 11 разів
Компанія BMW збільшила чистий прибуток у третьому кварталі 2010 року в 11 разів завдяки високому попиту на продукцію компанії, гарному модельному ряду і сильній позиції автовиробника на міжнародних ринках.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток в липні-вересні склала 874 млн євро, або 1,33 євро на акцію, у порівнянні з 78 млн євро, або 0,12 євро на акцію, за аналогічний період минулого року.
Аналітики, опитані агентством Bloomberg, в середньому прогнозували чистий прибуток BMW на рівні 725 млн євро.
Виручка автовиробника піднялася на 36% - до 15,9 млрд євро.
"Дуже привабливий ряд моделей і загальний оптимізм, що з'явився на міжнародному автомобільному ринку, сприяли збільшенню обсягу продажів BMW в третьому кварталі", - говориться в повідомленні компанії.
У загальній складності BMW продала порядку 366,19 тис. автомобілів BMW, MINI і Rolls-Royce в період з липня по вересень, що на 13% більше, ніж роком раніше.
Згідно з прогнозом компанії, макроекономічні умови залишаться стабільними до кінця 2010 року.
"Відновлення світового автомобільного ринку дозволяє вірити в те, що обсяги продажів будуть зростати, особливо в emerging markets, - наголошується в повідомленні BMW. - Економіка США також, ймовірно, буде поліпшуватися, що підтримає продажу. Всі ці фактори вказують на те, що показники компанії в четвертому кварталі цього року будуть сильними ".
У зв'язку з цим автовиробник підвищив прогноз маржі прибутку до сплати відсотків і податків до "більш 7%" з очікуваних раніше 5%.
Раніше повідомлялося, що продажі автомобілів компанії збільшаться в 2010 році більш ніж на 10% - до понад 1,4 млн.