Готельєри звинуватили TripAdvisor у наклепі
Близько 700 власників гестхаусов, пансіонів і готелів вирішили об'єднати зусилля проти туристичного порталу TripAdvisor. Точніше - проти негативних відгуків туристів, які здаються їм несправедливими.
Власниця одного гестхауса говорить, що користувач сайту звинуватив її в расизмі після того, як вона відмовила йому в розміщенні. Господар пансіону, успішно веде бізнес вже 30 років, заявляє, що почав втрачати клієнтів після того, як на TripAdvisor з'явилося повідомлення, ніби його номера брудніше очисних споруд. Ще один готельєр відзначає, що на ліквідацію наслідків негативних відгуків витрачає часу більше, ніж на благоустрій своєї і справді успішною приморській готелю.
У результаті близько 700 учасників готельного бізнесу вирішили подати колективний позов проти TripAdvisor, повідомляє Guardian. KwikChex - компанія, що спеціалізується на захисті онлайн-репутації, в даний момент збирає коментарі та відгуки, які, як їй здається, порушують всякі межі дозволеного.
Найбільш негативні відгуки фірма має намір відправити керівництву сайту з вимогою негайно прибрати їх. Серед кричущих випадків наклепу - звинувачення власників пансіонів і готелів в крадіжці, а також у тому, що вони навмисно труїли своїх гостей несвіжої їжею.
Але головне питання - чи зможе британська KwikChex притягнути до відповідальності TripAdvisor, чия штаб-квартира базується в американському Ньютоні (Newton, Массачусетс)? Відповідно до Акту про пристойності в телекомунікаціях, прийнятому в США в 1996 році, власники сайтів не несуть відповідальності за інформацію, передану зі слів третіх осіб.
Представник TripAdvisor заявив: "Ми впевнені, що понад 35 мільйонів відгуків, викладених на нашому сайті, - справжні і чесні думки реально існуючих мандрівників. Цим і пояснюється наша популярність". Також він повідомив, що всі огляди, в яких можна запідозрити приховану рекламу або усвідомлену наклеп, перевіряються фахівцями. Крім того, у готельєрів завжди був шанс відповісти на кожен несимпатичний їм відгук.