Готелі Hard Rock пропонують постояльцям скласти саундтрек на час перебування
Мережа готелів і казино Hard Rock оголосила про початок своєї нової програми Sound of your Stay, яку буде курирувати світський оглядач і блогер Перец Хілтон.
Програма буде проведена у всіх американських готелях мережі і триватиме рівно рік. Вона дозволить постояльцям під час реєстрації в готелі безкоштовно вибрати найбільш приємну їм музику, щоб створити неповторний та унікальний саундтрек для свого перебування.
Гостям запропонують музику з трьох плей-листів. Кожен плей-лист відповідає трьом основним напрямам, у яких працює Hard Rock: казино, готелі та курортні комплекси, пише Independent.
Перец Хілтон сформував курортний плей-лист під назвою Sun. За словами представників Hard Rock, в нього увійшли композиції молодих музикантів, що представляють танцювальну поп-музику.
Hard Rock - не єдина готельна мережа, що турбують про задоволення аудіопредпочтеній своїх постояльців. Готелі W, що належать мережі Starwood, ввели посаду музичного директора, який курирує плей-листи у всіх готелях. А в мережі Fairmont працює цілий музичний магазин, відкритий разом із звукозаписною компанією EMI.