Болгарія сповнена рішучості збільшити російський турпотік
Потужну рекламну кампанію в Росії запускає Болгарія, розраховує на подальший розвиток успішної діяльності на російському туристичному ринку, яким вона ознаменувала 2010-й рік.
З такою заявою, за інформацією Державної радіостанції країни, виступив на Осінньої міжнародній туристичній виставці «Відпочинок» в Москві Заступник міністра економіки Іво Маринов (Ivo Marinov), який курирує туристичну галузь. В експозиції, розгорнутій у павільйоні площею 100 кв. метрів, беруть участь болгарське Міністерство економіки, енергетики і туризму, 13 туристичних компаній та інші учасники національного туристичного ринку.
У 2010 році, за словами Маринова, Болгарія вийшла на рекордний турпотік з Росії, що перевищив на 40% показник 2009 року. У цьому році болгарське консульство в Росії припускає всього за кілька днів познайомитися з володарем трьохсоттисячної туристичної візи з числа російських громадян.
Організатори промо-акції з болгарської сторони мають намір акцентувати увагу аудиторії на цілорічному туристичному потенціалі своєї держави, враховуючи той факт, що росіяни все частіше обирають Болгарію не тільки як місце відпочинку, але й з метою придбання місцевої нерухомості. Реклама болгарського туризму прозвучить на радіо, по телебаченню, буде розміщена на вуличних рекламних щитах, а також у рекламних розділах ЗМІ-сайтів в Інтернеті. Про це також розповів Заступник міністра економіки.
«Ми розглядаємо російський ринок в якості стратегічного напрямку, на яке і в майбутньому продовжимо робити ставку. У жовтні в Росії стартує наша рекламна кампанія, що просуває, в першу чергу, морський і лижний туризм, але одночасно культурно-історичні цінності, СПА-об'єкти, а також медичний, «зелений» і сільський туризм », - сказав Маринов. При цьому він нагадав, що минулого тижня авіакомпанія «Уральські авіалінії» почала здійснювати прямі рейси між Софією і Єкатеринбургом.