У цьому році батьківщина Діда Мороза очікує рекордне число туристів
Великий Устюг, що приваблює туристів новорічної темою, в нинішньому році планує прийняти 220 тисяч гостей, що на 7% вище показника 2009 року. Вже одинадцять років місто позиціонує себе як батьківщина Діда Мороза, і ця ідея виявилася незвичайно успішною: тільки за перші три роки її реалізації число туристів зросла тут з 2 тисяч до 32 тисяч чоловік.
У минулому році, коли проектом виповнилося десять років, Великий Устюг відвідало 205 000 туристів. Нинішні надії на зростання турпотоку адміністрація пов'язує з поліпшенням фінансової ситуації в країні і поверненням у людей бажання подорожувати.
В цілому в 2009 році Вологодська область прийняла 1 мільйон туристів, повідомляє РІА "Новости". Варто додати, що, за прикладом Великого Устюга, інші міста Росії намагаються розвивати якусь унікальну тему: "Кострома - батьківщина Снігуроньки", "Чисхаан - повелитель холоду", "Нижегородський купець", "Архангельськ - батьківщина Сніговика" або "Карельський морозець Паккайне ".
Однак батьківщина Діда Мороза - найбільш відомий туристичний проект. Сюди пущені туристичні потяги з Москви, Санкт-Петербурга, Вологди, розроблені спеціалізовані автобусні подорожі. Для гостей Великого Устюга розроблені цікаві заняття, атракціони та конкурси, тому туристи приїжджають сюди протягом усього року.