Туристка з Челябінська засудила відразу дві турфірми
Туристка з Челябінська відсудила у двох турфірм компенсації за зіпсовану відпустку в Єгипті. Позов був поданий на регіональний офіс туркомпанії «Пегас Турістік», який розташований в Єкатеринбурзі, а також на місцеве турагентство «Сусанін». Втім, в повному обсязі суд не задовольнив вимоги туристки.
Як передає Челябінське інформаційне агентство «Доступ», в заяві потерпіла туристка зажадала стягнути повну вартість турпакета, що становить майже 75 тис. рублів, а також $ 300 - як плату за переїзд в інший готель, плюс вартість автобусних перевезень в аеропорт Єкатеринбурга і назад. Моральна компенсація склала ще 20 тис. рублів.
За версією туристки, її заселили в погано обладнаний і неприбраний номер. Так, безпосередньо в номері зі стелі звисали оголені дроти, всі меблі покрита товстим шаром пилу, слив у ванній кімнаті забитий, а на прилеглій до готелю території ведеться будівництво готелю. Все це неподобство було зафіксовано туристкою на фото і відео носії, і також долучені до справи. В ході судового розгляду встановлено, що заявлені позивачем недоліки мали місце, а інформація про них не була доведена представниками турфірм до позивачки під час укладання договору, що є порушенням законодавства про захист прав споживачів.
За словами відповідачів, після отримання претензії позивачу були запропоновані на вибір кілька готелів. Туристка вибрала готель Marlin Inn, розташований у Хургаді, який по набору послуг і вартості відповідав оплаченої путівці. Варто також відзначити, що позовні вимоги до «Пегас-Єкатеринбург» задоволені тільки частково, туристка отримала 5 тис. рублів в рахунок компенсації моральної шкоди. У задоволенні решти частини вимог до турфірмам було відмовлено.