Швейцарія хоче залучати більше бізнес-туристів з Росії
Швейцарія планує активніше просувати можливості ділового туризму на російському ринку. Частка ділового туризму в загальному обсязі турпотоку до Швейцарії зараз складає всього 5%.
Туристичний офіс Швейцарії пропонує росіянам такий вид подорожей четвертий рік, повідомляє Інтерфакс. Як розповіла директор з продажу сегменту зустрічей та інсентив-заходів конгресного бюро Швейцарії Гвенделіна Рампацці, досі російські компанії не часто проводили бізнес-зустрічі у Швейцарії. Найчастіше це - інсентив-заходу на гірськолижних курортах. Однак в останні два роки таких заходів стало набагато більше, і Бюро по туризму бачить в російському ринку великий потенціал.
За даними Міжнародної асоціації конгресів і конференцій (ICCA), в Швейцарії щорічно проходить близько 200 міжнародних заходів такого роду. Найбільш затребуваними містами є Женева і Цюріх.
Тільки в Женеві в 2009 році пройшло 50 міжнародних заходів, в Цюріху - 35. Нерідко для проведення невеликих конференцій та інсентив-заходів використовуються також гірськолижні курорти або провінційні міста, де можна орендувати замок, палац чи шале.
Так, дуже популярний невелике містечко Грюйер, всесвітньо відомий завдяки однойменному сиру. У ньому проживає всього 100 чоловік, тож гості почувають себе тут як вдома. Можна навіть орендувати цілу село або судно, адже в Швейцарії - понад 1400 озер.