Ділові туристи стали економнішими
Незважаючи на те, що число людей, що відправляються в ділові поїздки, і кількість самих поїздок зростає, в діловому туризмі спостерігається тенденція до зменшення витрат. Згідно з дослідженням Orbitz дана світова тенденція набирає обертів, а сам стиль ділового туризму зазнає великі зміни.
Ділових туристів завжди любили в усьому світі: вони смітили грошима, їм не належить, і завжди вибирали все найдорожче для підтримки відповідного іміджу. Однак, часи змінилися, і табу щодо вибору економ класу для тих, хто носить піджак і краватку, пішло в минуле. Більш стислі графіки призвели до того, що бізнесмени стали раніше повертатися з ділових поїздок, а економічна ситуація змусила компанії берегти кожен цент, в ряді випадків навіть пропонуючи за це своїм співробітникам грошову винагороду.
У дослідженні Orbitz взяло участь 850 осіб, завдяки їм, вдалося виявити ряд змін в звичках ділових людей, які подорожують по долгу служби. 70% опитаних заявили, що економія грошей є їх першочерговим завданням, причому багато хто з них сказали, що для цього у них була грошова мотивація. Якщо співробітники і самі компанії економлять, то ясно, що готелі і ресторани втрачають виручку. З 2008 року діловий туризм зріс з появою нових тенденцій і поведінкових моделей, проте це мало, що значить.
Крім скорочення витрат на готелі та авіаквитки, багато бізнесменів стали використовувати для поїздок свої власні машини. Завдяки цьому, вдається економити суттєві суми грошей: компанії, безсумнівно, втомилися платити за оренду машин та страховки. З'явився ще один важливий аспект: бізнесмени стали самі бронювати свої поїздки. 91% підтвердив даний факт. Це означає, що ділові туристи безпосередньо несуть відповідальність за економію коштів, що відбивається на їхній поведінці та діях.