Більше половини росіян у відпустці використовують мобільний зв'язок
Більше половини жителі нашої країни на відпочинку воліють залишатися на зв'язку і користуються телефоном. Крім того, кожен другий відпускник з Росії викладає фотографії з відпустки в соціальних мережах. При цьому росіяни трохи рідше, ніж жителі інших країн, користуються мобільними пристроями для планування своїх поїздок і бронювання - такі результати опитування TripBarometer, проведеного на замовлення компанії TripAdvisor.
56% опитаних російських мандрівників під час поїздки використовують мобільний телефон для виходу в інтернет, при цьому 48% викладають свої відпускні фотографії в соціальні мережі. За цими показниками росіяни посіли відповідно сьоме і шосте місця серед 35 тисяч осіб з 22 країн, які брали участь в опитуванні. Серед що не користуються особливою популярністю у росіян занять виявилися оновлення свого статусу в соцмережах (29%) і check in, тобто розміщення інформації про своє місцезнаходження (14%).
Більше чверті опитаних росіян (27%) заявили, що використовують мобільні додатки для пошуку розташованих поблизу цікавих місць і способів проведення дозвілля. Це трохи менше середнього рівня по всіх хто прийняв участь в опитуванні країнам (33%). Стільки ж туристів з Росії відзначили, що спеціально завантажували додатки, пов'язані безпосередньо до місця їх поїздки. Це трохи перевищує загальносвітовий рівень (26%).
Всього 15% учасників опитування з Росії використовують мобільні додатки для бронювання місць в готелях, покупки квитків на екскурсії або відвідування визначних пам'яток. При цьому більшість наших співгромадян хотіли б, щоб оператори, що надають розміщення на відпочинку, контактували з ними за допомогою мобільних пристроїв. Але на глобальному рівні сьогодні таку послугу надають лише 25% компаній.
Менше чверті опитаних російських туристів (всього 22%) використовують можливості соціальних мереж для пошуку інформації при плануванні своїх поїздок. Відповідаючи на питання про те, який з них віддається перевага, 66% заявили, що при плануванні своєї останньої поїздки вони користувалися Facebook, і приблизно 29% респондентів використовували для цієї мети Twitter.