Престижні автоконцерни відкривають свої готелі в Азії
Престижні автомобільні марки роблять великі успіхи в готельному бізнесі на території Азії. Так, син власника компанії Lamborghini відкрив у цьому році свій перший бутік-готель Tonino Lamborghini в китайському Сучжоу (Suzhou ).
У планах автоконцерну на майбутнє - відкриття ще 40 п'ятизіркових готелів. Основним ринком для себе
Tonino Lamborghiniбачить Азію, зокрема Китай, повідомляється в прес-релізі World Travel Market.
Компанія Aston Martin також планує побудувати вілли і готелі на популярних азіатських курортах, а Hero Motors, найбільший виробник мотоциклів в Індії, має намір взяти участь у будівництві готелів Marriott's Edition в своїй країні.
Фахівці вважають, що автовиробників до виходу на готельний ринок стимулювало відкриття відомими у світі моди марками Armani і Missoni готелів в Європі, на Близькому Сході та в Центральній Азії.