Жінки не люблять поїздки-сюрпризи
Дослідження, проведене British Airways, показало, що представницям прекрасної половини людства необхідно як мінімум 12 годин на збори в поїздку. В опитуванні авіакомпанії взяли участь 2 тисячі жінок. 20% з них зізналися, що ненавидять поїздки-сюрпризи, а третина респонденток повідомили, що будуть поза себе, якщо їх партнери потай від них організують спільну відпустку. [Ab]
При цьому опитування показало, що в середньому жінки отримують в подарунок не більше двох романтичних подорожей за весь період взаємин з партнерами, пише Telegraph.
Звичайна жінка хоче, щоб про поїздку її попередили не пізніше ніж за 8 днів до від'їзду і дали на збори не менше 12 годин. П'ята частина тих з них, що отримали подорож в якості сюрпризу, відповіли, що радість від відпочинку була неповною, оскільки їх не попередили про поїздку заздалегідь. Необхідні жінкам заходи, які треба провести до від'їзду, включають в себе вибір одягу для відпустки, упаковування її у валізи, розподіл робочих обов'язків і відмова від запланованих справ і зустрічей.
Жінки розповіли, що навіть на час короткої відпустки їм потрібно не менше 9 предметів одягу. Чверть опитаних зізналися, що, збираючись похапцем, неодмінно щось забувають вдома, і це отруює їм радість від подорожі.
Дослідження British Airways підтверджує, що жінки надають великого значення тому, щоб подорож пройшла максимально добре. І елемент несподіванки, як виявилося, не дуже їм подобається. Усвідомлення того, що вони поїхали у відпустку підготовленими, тільки підсилює задоволення від поїздки. Крім того, вони хочуть бути впевненими в тому, що поки будуть у від'їзді, будинки нічого не трапиться.
33-річна мешканка британського Саутгемптона Софі Бейлі, яку її бойфренд несподівано відвіз на канікули в Марокко, розповіла: "Це була прекрасна ідея, але я її зненавиділа. Він зібрав мої речі, забивши валізи не тим одягом, і забув удома мої щипці для волосся. Я повинна була широко посміхатися і показувати, як я задоволена, оскільки ця поїздка показала його турботу про мене. Але це було жахливо ".
Незважаючи на негативне ставлення жінок до сюрпризів, 25% опитаних повідомили, що ідея романтичної подорожі "не приходила в голову" їх партнерам. Така ж кількість респонденток зізналися, що спонтанність у очах їх партнерів не виходить за рамки замовлення їжі додому.