Туристи вибирають готелі, рекомендовані друзями і родичами
Французьке агентство World Independent Hotel Promotion провело дослідження How did they find you?, Метою якого було з'ясувати, яким чином мандрівники зупиняють вибір на тому чи іншому готелі.
Дослідження проводилося у другому кварталі 2012 року. За цей час було опитано 20 тисяч інтернет - користувачів. З'ясувалося, що майже чверть туристів - 22,9% - довідалися про готель, послугами якого користувалися, від друзів або родичів. Ще 20,7% респондентів повідомили, що отримали інформацію через інтернет - сайти бюро подорожей. На третьому місці серед популярних джерел інформації виявився портал TripAdvisor, послугами якого скористались 18,2% опитаних.
Решта учасників опитування дізнавалися про готелі з відгуків інших користувачів (12,3% ), в турагентствах (3,1 % ), журналах (2 % ), Facebook (1,6 % ), блогах (1,5 % ), путівниках ( 0,5% ) і в Twitter (0,2 % ).