Туристичні сумки й валізи на коліщатках святкують сорокарічний ювілей
заслужили шану і повагу всякого туриста, якого вона позбавила від проблем, пов'язаних з переміщенням «безглуздій» поклажі, сприяючи зміцненню сімейних уз і підвищенню комфорту під час подорожей, компанія «Briggs & Riley» одночасно змусила нас замислитися над тим, а що ж це ми з вами робили до тих пір, поки вона не поставила багаж на колеса? І то правда, адже в жовтні нинішнього року разом з «Briggs & Riley» світ відзначає 40-річний ювілей їх геніального винаходу - колісної поклажі. Узяте сьогодні за аксіому рефлекторне прагнення поставити традиційну сумку або валізу на два обертових ролика, ще якихось сорок років тому при одному тільки натяку на ідею викликало ідіосинкразію у покупців і власників універмагів, які гнали мітлою авторів нового винаходу геть з свого суспільства.
До слова сказати, авторство першою колісною сумки приписується не самої «Briggs & Riley», а її «батьків» - американської «US Luggage », ще точніше - тодішньому її чолі Бернарду Седоу (Bernard Sadow). Все почалося з того моменту, коли після повернення з Аруби, де він відпочивав разом із дружиною та двома набитими, немов цеглинами, валізами, Седоу запримітив самотні санчата на коліщатках і, піддавшись незрозумілому інстинкту, подумки встановив на них свій вантаж, сказавши що стояла неподалік дружині : «Колеса - ось, чого не вистачає багажу».
«Я розумів, що колеса здійснять переворот в туризмі, і це була друга думка, яка прийшла мені тоді в голову», - згадував пізніше Седоу. «Полозки трішки скрасили тягар, який неминуче несуть мільйони і мільйони людей по всьому світу».
Початковий зразок, вирулити з массачусетського підприємства по виробництву багажної поклажі в жовтні 1970 року, стояв на чотирьох коліщатах і управлявся буксирним тросом. Поступово Седоу намагався долучити до свого нововведенню покупців «Gimbels», «Macy's» і інших авторитетних американських універмагів, але вони незмінно вказували йому на двері. Точку, а краще сказати, кому у всій цій справі поставив опинився дальновиднее і прозірливіші інших віце-президент корпорації «Macy's», зумів розгледіти у винаході його гігантські перспективи. Від свого продавця, того самого, який обізвав колісну поклажу прідурью, він зажадав, щоб той оформив замовлення і вперше почав продаж товару.
У мить ока споживач перетворив новинку в бестселер. Замовлення посипалися один за іншим. Від піонерського винаходу, яке стояло на литих коліщатках з полімеру і металу, винахід еволюціонувало в бік полегшеної і безшумної двоколісної версії, набирала міць і гнучкість з кожною новою думкою дизайнерів та інженерів «Briggs & Riley». Що стосується родоначальника і «батька сімейства», а саме «US Luggage », то в 1972 році вона оформила заявку на винахід і отримала ліцензію на те, що з часом перетворилося на надзвичайно прибуткова справа, а сьогодні запатентовано цілим рядом виробників, які також отримали право продавати багажну тару на коліщатках.
Втім, глава «U. S. Luggage »Річард Крулік (Richard Krulik) не радить спокушатися і помилятися з цього приводу:« Якщо сумка або валіза стоїть на коліщатках, це не означає, що десь всередині красується етикетка «Зроблено в" Briggs & Riley ». Не забудьте: по ціною і товар », - пророчо напучує він туристів.