Російські туристи стали частіше скаржитися
Понад 3,5 тисячі росіян звернулися з початку 2011 року в Ростуризм зі скаргами на неякісні туристичні послуги, що вдвічі перевищує показник за той же період минулого року. Тільки з 1 червня по 1 вересня в Ростуризм надійшло 1327 скарг. 80% звернень пов'язано з наданням неякісних послуг.
Це, зокрема, поселення в готель нижчої категорії, зменшення днів відпочинку через зміну часу заїзду і виїзду, харчові отруєння і так далі. Зростання числа претензій також пов'язаний з нападами акул у Єгипті в кінці 2010 року і політичною обстановкою в цій країні в перші місяці 2011 року, повідомляє РІА "Новости". Багато туристів тоді намагалися відмовитися від турів та розірвати договори з туроператорами. Ростуризм, в свою чергу, роз'яснює туристам їх права та, в разі необхідності, консультує з питань повернення грошей.
В останні місяці відразу три оператори припинили діяльність - "Лужники тревел", "Альфа вояж" і Skytour, нагадали у відомстві. Складніше всього йдуть справи з "Альфа вояжем": важко оцінити, скільки туристів постраждали в результаті банкрутства компанії, проте вже відомо, що вона була застрахована на 30 мільйонів рублів, чого може не вистачити всім клієнтам і партнерам.
Станом на 6 вересня 2011 року в страхову компанію "Аріадна" надійшло вісім звернень від туристів і туристичних агентств. Загальна сума, яку вимагають відшкодувати туристи внаслідок банкрутства "Альфа вояжу", перевищує 775 000 рублів.