Ізраїль вибрав чотири головних туристичних напрямки
Міністерство туризму Ізраїлю починає масштабну реформу галузі. Просування туристичних можливостей країни буде вестися за чотирма основними напрямками:
Ейлат, Нижня Галілея і
Бейт- Шеан будуть оголошені пріоритетними районами розвитку національної туристичної галузі, а Єрусалим перетвориться на головний бренд Ізраїлю.
У зв'язку з цим в Єрусалимі стане більше готелів. Для реалізації цих планів безоплатна позика на будівництво готелів буде збільшена з 20% до 28% від загальної суми інвестицій. Інші туристичні райони також отримають безоплатні позики на розвиток інфраструктури та реконструкцію пам'яток.
Ейлат вже добре відоме туристам. Тут м'який клімат навіть взимку, чудові пляжі і можливості для дайвінгу, а для любителів розваг цілодобово працюють численні дискотеки, бари, клуби і ресторани.
Галілея - історична область на півночі Ізраїлю, на кордоні з Ліваном. У Нижній Галілеї знаходиться озеро Кінерет і місто Тверія, що приваблюють туристів курортним та екскурсійним відпочинком. Неподалеку лежить і місто Бейт-Шеан, де збереглася безліч пам'ятників культури і історії.
А Єрусалим буде позиціонуватися в першу чергу в рамках просування паломницького туризму на Святу землю. Цей напрямок розвитку Єрусалиму було вибрано ще в кінці минулого року; інвестиції складуть 265 000 000 шекелів ($ 72061500). Пріоритетними рекламними ринками визнані США, Росія і Німеччина: туристи з цих країн активніше за інших цікавляться релігійними пам'ятками.