«MSC» розраховує перетворити Абу-Дабі в напрямок круїзного туризму
Починаючи з жовтня 2011 року, портом приписки круїзного лайнера «MSC Lirica» стане Абу-Дабі. Таким чином, столиця ОАЕ і однойменного емірату отримає черговий імпульс до перетворення в центр глобального круїзного ринку.
Активно прівечая в своїх портах круїзні кораблі, Абу-Дабі реалізує стратегічну лінію свого Туристичного управління (ADTA), що поставив завдання до кінця 2012 року довести число постояльців в місцевих готелях до 2. 3 млн. чоловік.
За умовами нової угоди, укладеної «MSC Cruises» з ADTA, саме абудабійскій порт Міна Зайєд стане базовим пунктом посадки і висадки пасажирів, які відправляться в організований італійським туроператором інавгураційний рейс з регіонального маршрутом на борту «MSC Lirica».
А всього з листопада 2011 по березень 2012 року корабель, розрахований на 2. 199 пасажирів, зробить 19 семиденних круїзних рейсів за п'ятьма напрямками.
Як зазначає генеральний директор ADTA Мубарак Аль Мухайрі (Mubarak Al Muhairi), його відомство ще до кінця цього року визначить підрядника, який займеться вивченням і підготовкою техніко-економічних обгрунтувань для будівництва цільового круїзного терміналу. Як випливає з результатів дослідження, проведеного ADTA ще в лютому, в разі перетворення Абу Дабі в порт приписки круїзного судноплавства, емірат зможе довести щорічний в'їзний турпотік до 50. 000 пасажирів, які вперше ступлять на землю емірату.
Якщо брати тільки ті 19 рейсів, які у «MSC Lirica» заплановані на новий сезон, то вони здатні доставити в Абу Дабі 39. 000 потенційних туристів. З цього приводу головний топ-менеджер «MSC Cruises» Пьерфранческо Ваго (Pierfrancesco Vago) зауважує: «Наша присутність в цьому регіоні надасть помітний вплив на розвиток туристичної галузі Абу Дабі».
Угода між «ADTA» і «MSC Cruises» стала частиною санкціонованого владою рамкового проекту «Horizons Abu Dhabi». Ця пілотна ініціатива в області зовнішньої торгівлі пропонує принципово нові інструменти стимулювання попиту на Абу Дабі на туристичному ринку. Відтепер підписантам належить спільними зусиллями реалізувати цілий ряд дій, спрямованих на ринкову агресію, включаючи виставки та рекламні акції. Зокрема, «ADTA» і «MSC Cruises» в єдиному тандемі будуть представлені на 14 торгово-виставкових заходах, які пройдуть в десяти країнах Європи та Азії.
У погоню за попитом пустилися та інші круїзні оператори, які також нарощують свою присутність в Затоці. Це, перш за все, «Royal Caribbean International» і «Costa Cruises».
Поки ж належить «Royal Caribbean Cruises Ltd» компанія «Azamara Club Cruises» перезапустила власну сторінку віджета «Facebook», а також відкрила власний сайт в соціальних мережах «Twitter» і «YouTube».