РЖД відкрили єдину телефонну довідкову службу
Російські залізниці запустили єдину телефонну довідкову службу. Поки вона обслуговує ряд регіонів центру країни, а через кілька місяців буде обробляти дзвінки з будь-якої точки Росії. Дзвінок в довідкову службу за номером 8-800-775-00-00 безкоштовний. До цих пір пасажири, яким потрібна якась інформація, дзвонили в місцеві довідкові окремих станцій, нагадує соб. кор Travel. ru.
Всього планується створення трьох call-центрів - у Москві, Ростові-на-Дону і Челябінську. Московський центр з серпня вже функціонував в тестовому режимі, а 1 жовтня відкрита офіційно. На нього переводять дзвінки за номерами довідкових московських, петербурзьких, нижегородського і ряду інших вокзалів центральних регіонів. Ростовський центр повинен почати роботу в листопаді, челябінський - в березні. Після цього на них будуть переводитися дзвінки по всьому довідковими телефонами РЖД. Одночасно на дзвінки відповідатимуть до 950 операторів.
Новий сервіс значно спростить отримання довідкової інформації пасажирами - їм не потрібно буде запам'ятовувати місцеві телефони, а лише один федеральний номер. У той же час у ряді випадків час очікування відповіді стане довшим: як відомо будь-якому дзвонять в call-центр крупної компанії, спочатку доводиться вислухати блок вступної інформації, який у РЖД займає близько хвилини, і лише потім дочекатися відповіді оператора.
Нова довідкова служба обслуговує як далеких, так і приміських пасажирів. Ще однією новацією стане сервіс автоматичної довідки: при бажанні пасажир зможе отримати відповідь від робота. Система розпізнавання голосу визначить названі пасажиром станції і дати поїздки, після чого він зможе отримати необхідну інформацію - зокрема, про розклад та наявність місць.