Круїзна індустрія Європи генерує 34000000000 євро
Європейський круїзний бізнес продовжує збільшувати свою частку на світовому круїзному ринку, незважаючи на безпрецедентний для світової економіки важкий період.
Цифри, представлені днями Європейським круїзним радою (ECC) на щорічній конференції в Брюсселі, засвідчили, що в 2009 році пасажири вчинили 23. 8 млн. візитів у порти Європи, що на 9% вище в порівнянні з 2008 роком; 4. 9 млн. європейців забронювали в Минулого року круїзні поїздки, на 50% більше ніж в останні 5 років, склавши при цьому майже 30% від усіх пасажирів круїзних кораблів в світі.
Сьогодні європейський круїзний бізнес виробляє товарів і послуг на суму понад 34 млрд. євро, цифри демонструють зростаюче значення круїзного відпочинку для Європи в плані багатства і туризму, при цьому створюється близько 300 000 робочих місць. Більше 4. 8 млн. пасажирів сіли на круїзні лайнери в Європі, витративши при цьому 1. 3 млрд. євро на послуги, включаючи авіаквитки, розміщення, екскурсії, їжу і портові збори, що на 7. 6% більше, ніж у 2008 році. Під час круїзних турів при відвідуванні портів пасажири також витратили 1. 45 млрд. євро, на 1. 7% більше ніж у 2008 році.
Манфреді Бефебвре Д'Овідіо (Manfredi Lefebvre d'Ovidio), голова ECC і заступник глави «Silversea Cruises», сказав: «2009 був безпрецедентним роком, коли на всіх туристичних секторах відбилася економічна криза. У зв'язку з цим останні цифри, що демонструють відновлення європейського круїзного бізнесу, випереджального інші туристичні сектора, є особливою нагородою. Загальна вартість товарів і послуг, вироблених в 2009 році, досягла суми 34. 1 млрд. євро, зростання майже в 6% в порівнянні з попереднім роком. Індустрія також збільшила суму, яку вона витрачає на послуги, поставки та обладнання, до 5. 4 млрд. євро, що на 86% більше, ніж за останні 5 років. Однак у нас не було достатнього імунітету проти рецесії, ми спостерігали зниження прямих витрат лише на 1% до 14. 05 млрд. євро, що стало результатом кризи в суднобудівній галузі. Хоча за період з 2010 року по 2014 в Європі буде побудовано 29 кораблів, надходження нових замовлень уповільнилося. Європейські суднобудівні компанії потребують схвалення, яке допоможе їм бути настільки конкурентоспроможними, наскільки це можливо, що буде стимулювати отримання нових замовлень. У індустрії є великий потенціал для подальшого зростання, що забезпечує будівництво нових кораблів. »
Віце-президент ECC і президент «MSC Cruises» П'єр Франческо Ваго (Pier Francesco Vago) додав: «Оголошені сьогодні цифри явно демонструють той факт, що європейська круїзна індустрія опинилася стійким бізнесом, який може забезпечити значну економічну вигоду. Основна причина даного успіху - це привабливість круїзного відпочинку, він пропонує неймовірно широкий вибір для всіх вікових категорій від дорогих до бюджетних турів, забезпечуючи при цьому високі стандарти і виключно вигідні ціни. »
ECC спільно з Euroyards підготувала економічний звіт за 2009 рік, основні результати якого такі:
23. 8 млн. туристів відвідали порти Європи, зростання 80% з 2005 року
4. 8 млн. туристів сіли на круїзні лайнери в європейських портах
152 круїзних лайнера плаває в Середземному морі і 95 у Північній Європі
У 2009 році європейська круїзна індустрія створила 296,288 робочих місць
Італія є найбільшим суднобудівним центром в Європі, де до 2014 року буде побудовано більше половини нових кораблів
Британці становлять найбільшу частину пасажирів круїзних кораблів в Європі
Греція та Італія продовжують конкурувати за популярністю в якості туристичних напрямків, обидві вони складають майже по 21%, Іспанія зберігає свою третю позицію - 17. 3%.