Купувати в інтернет-магазинах вигідніше, ніж в дьюті-фрі
У минулому році пасажири витратили в магазинах безмитної торгівлі аеропортів Європи близько $ 3,8 мільярда, заощадивши 6% від тієї ціни, яку б вони заплатили за товар у звичайному магазині. Однак вони могли б заощадити цілих 12%, здійснюючи покупки в інтернеті, пише RotesOnline.
Ціни в дьюті-фрі аеропорту Heathrow є найгіршими з усіх європейських аеропортів - різниця порівняно зі звичайними магазинами роздрібної торгівлі складає всього 3,1%, в той час як ліонський аеропорт St. Exupery і паризький Charles de Gaulle радують економією в 11,9% і 11,5% відповідно.
Контрольна закупівля кошика з 22 товарів в десяти європейських аеропортах показала, що економія складає всього близько 6%, а це говорить про те, що магазини в аеропортах встановлюють ціни на товар, не виключаючи повністю ПДВ, так як різниця в цьому випадку була б близько 17 , 4%.
В цілому огляд, виконаний британським Центром дослідження роздрібної торгівлі (Centre for Retail Research), показує, що магазини безмитної торгівлі не можуть конкурувати з інтернет-магазинами в питаннях цін. Разом з тим, згідно з тим же огляду, 59% покупців з Великобританії вірять, що заощадили б в середньому 20%, зробивши покупку в магазині дьюті-фрі.