Як співробітники готелів зганяють злість на важких клієнтах?
Якщо Ви проявили грубість по відношенню до персоналу готелю, вас можуть змусити чекати або поселити вас в гірший номер готелю. Службовці готелів теж люди, і на них щодня чиниться серйозний тиск. Ось деякі способи, до яких співробітники готелів вдаються, щоб покарати важких клієнтів:
- Вас можуть змусити чекати
Виявлялися Чи ви коли-небудь в такій ситуації, що ви приїхали в готель, а ваш номер ще не готовий? Можливо, насправді він був готовий, але співробітникові ресепшн не сподобалося вашу поведінку, і він вирішив вас покарати. Як цього уникнути? Залишайтеся завжди ввічливими і спокійними.
Li> - Вашу кредитну картку можуть заморозити
Готелі із завидною постійністю при авторизації блокують карти своїх гостей. В результаті з вас зажадають повну вартість проживання з урахуванням всіх податків і зборів. Єдиним способом уникнути цієї складної ситуації, є наявність другої кредитної або дебетової карти або велику кількість готівки.
Li> - Вас можуть поселити в гіршому номері готелю
Це - ймовірно найлегший спосіб помститися проблемному гостю за його грубість, або невідповідний стандартам готелю вигляд. Як цього уникати? Не приходьте в п'ятизірковий готель в джинсах і футболці, навіть якщо Ви на канікулах. Ну і зовсім вже для користі справи, будьте чемними зі службовцями.
Li> - Вас можуть змусити доплачувати за надані послуги
Співробітники готелю можуть зігнати всю свою злість на вашому рахунку, додаючи в нього додаткові платежі, яких не було на вашому рахунку, поки Ви не вирішили покинути готель, або включивши в ваш рахунок оплату послуг в номері, які як ви думали, були включені в ціну вашої кімнати.
Li> ol>
Як цього уникнути? Будьте ввічливі. Ввічливі гості, найменш імовірно зіткнуться з такого роду "помилками".
Туристические новости в тему:
|
|