Хакери перекрили інтернет -продажу Аерофлоту
Днями хакерська атака тимчасово вивела з ладу платіжну систему Assist, якою користуються декілька великих вітчизняних авіакомпаній. Це призвело до того, що платіжний сервіс повністю перестав функціонувати, повідомляє газета «Ведомости».
Варто відзначити, що основним клієнтом систему Assist є компанія « Аерофлот », на котороую доводиться ріходітся до 90 % обороту цієї системи. За оцінка експертів, за кожну добу простою системи « Аерофлот » могл недоотримати близько $ 1млн. Крім цього, клієнтом платіжну систему Assist є також авіакомпанія « S7 ».
Точно оцінити збиток, нанесений самій системі, підрахувати неможливо, так як Assist не ділиться фінансовими показниками. Проте раніше представники « Аерофлоту » заявляли, що в 2009р. пасажири щомісяця бронювали через інтернет квитки приблизно на $ 20 млн, тобто на $ 660'000 - 670'000 в день. А вже в цьому році щодня через сайт « Аерофлоту » бронюються до 40 000 квитків на $ 1 млн.