Південна Корея використовує нові способи для залучення іноземних туристів
Сьогодні Південна Корея розповіла про нові способи залучення іноземних туристів, у числі яких використання природних багатств країни.
Шість нових причалів з'являться на південному курорті на острові Джеджу (Jeju), у східному портовому місті Інхеон (Incheon) та інших берегових містах, повідомив міністр туризму.
На державні гроші урядом буде побудована залізниця протяжністю 1500 км (932 милі).
До 2014 року Південна Корея планує залучати 12 млн. туристів щорічно, минулого року ця цифра склала 7. 8 млн. чоловік, повідомляє міністерство.
Воно також додало, що для китайських туристів нижчого і середнього класу будуть спрощені процедури отримання віз, всі туристичні таблички будуть написані на китайській і японській мовах.
«Наш уряд вважає, що дані заходи допоможуть залучити переважно китайських туристів, які стали проявляти активність як основні споживачі світового туристичного ринку,» - сказав репортерам міністр туризму Ю Ін-Чон (Yu In-Chon). За останні роки Південна Корея спостерігає неправдоподібний зростання китайських туристів.
У першій половині цього року країну відвідало близько 1. 46 млн. японських туристів, що на 4% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, у той час як число китайських туристів зросла на 35% до 819,000 чоловік.
Нові способи розвитку туризму були представлені на зустрічі під головуванням президента Лі Мен-Бака в Нами, курортному острові, розташованому на сході від Сеула, де був знятий популярний в Азії драматичний корейський серіал «Зимова соната».
Маленький острів посеред річки залучив сотні тисяч туристів з Японії, Китаю і південно-східних країн.