200 туристів туроператора «Пегас-Турістік» майже добу не можуть вилетіти в Хургаду
У святкові дні Домодєдово почали стрясати великі скандали, пов'язані з невильоту російських туристів за кордон. Спочатку «Ослави» туроператор «Анекс-Тур», чий рейс UT 9023 в Анталію на крилах «UTair» був затриманий як мінімум на півдоби.
А потім оскандалився «Пегас-Турістік», чиї туристи, що вилітають в Хургаду рейсом NN 8117 на крилах «ВІМ-авіа», не можуть відбути на курорт майже добу. Цікаво, що обидва ці інциденту схожі один на одного, перш за все тим, що і туроператори, і авіакомпанії довгий час тримали туристів в повному невіданні про реальному часі вильоту. Більш того, деякі з них навіть вводили туристів в оману, повідомляючи неправильний час і змушуючи їх зайвий раз приїжджати в аеропорт. Здивувала і позиція Росавіації, яка фактично закрила очі на проблеми туристів.
Так, користувач Туристичної Соціальної Мережі Тетяна Удачина, що є співробітником турагентства «СФК», розповіла про халепи своїх туристів, що летять в Анталію по лінії «Анекс-Тура». «За 3 дні до вильоту туристам замінили підтверджений рейс« Дон-авіа », який повинен був вилітати о 6 ранку з Внуково, на рейс« UTair »о 14:10 з Домодєдово. Туристи прибули в аеропорт і повідомили нам: «Ніякої інформації про рейс немає, на табло нічого, флайт-менеджер« Анекс-туру »нагрубіянив і толком нічого не пояснив». Трохи пізніше передзвонили: «Вдалося дізнатися, що у« UTair »немає дозволу на польоти до Туреччини від турецької сторони. Отримали вони його тільки сьогодні, тому невідомо, коли і хто полетить », - пише Тетяна Удачина.
Далі, за інформацією блогера, ситуація розвивалася наступним чином: «Реєстрацію пообіцяли в 14:00 (за фактом почалася трохи пізніше), рейс на табло поставили в 17:20, затримка до 17:45, з припискою« UT 9023 (суміщений з UT9021 ) ». А представники «UTair» сказали туристам, що рейс 9023 запланований не був, літак не готовий, екіпаж не готовий, більше ніяких пояснень немає, вони лише намагаються додзвонитися до керівництва. В 19:20 представник «UTair» сказав, що «Анекс» повинен був домовитися з митницею, щоб рейс випустили. Він цього не зробив, тепер вони самі намагаються домовитися. Від «Анекс» як і раніше ніяких новин. Пів на дев'яту туристів пообіцяли погодувати, сказавши, що капітан екіпажу сидить на митниці, там йому повинні підписати папір-дозвіл ». З повною розповіддю про цих поневіряння туристів можна ознайомитися на порталі «ТУРПРОМ» в розділі Туристичної Соціальної Мережі в блозі Тетяни Удачина за прямим посиланням http://www. tourprom. ru/accounts/blog_entry/109/.
Не менш скандальна історія трапилася в понеділок і з туристами «Пегас-Турістік», що вилітають в Хургаду рейсом NN 8117 на крилах «ВІМ-авіа». Про це у своєму блозі пише турист Олексій Платонов. Передісторія цієї затримки виглядає наступним чином: спочатку, при покупці туру, туристи вибрали рейс «ВІМ-авіа», що вилітає в Хургаду в 06:00 14 червня. Однак у виданих їм квитках вже значилося час вильоту 11 ранку. Як виявилося, такі зміни часу вильоту - тільки початок, і туристів чекала ціла низка подібних пертурбацій.
«Напередодні вильоту вранці вирішив глянути - як там справи з нашим рейсом на сайтах« Пегаса »і Домодєдово. «Пегас» продовжував радувати досить раннім вильотом (ура! день не пропаде), а ось он-лайн табло аеропорту насторожило. Нашого рейсу не було і в помині, а всі вильоти «ВІМ-авіа» затримувалися від 3 до 16 годин. Ще більше спантеличив сайт авіакомпанії. Наш рейс стояв на виліт вже на 20:00. <... > «Виліт в 11 і ніяких переносів!» - Дзвінок у «Пегас» обнадіяв. Але ненадовго. До 18-ї години вчора вся наша відпускна група з 15 осіб (5 дітей) уже вирувало щосили. Дзвінки сипалися по всіх інстанціях. Відповіді були різні й часом досить прикольні. Наприклад, одному з нас в «Пегасі» відповіли, що він не працюють з тим турагентством, де турист купував тур. Зі мною особисто при повторному дзвінку взагалі відмовилися розмовляти, посилаючись на те, що тур я брав не у них, а в турагенції. У турагенції повідомили, що ніяких змін про рейс від «Пегаса» електронкою не надходило. Тим часом на сайті «ВІМ-авіа» посилання на рейси за 14 червня стала взагалі неактивною, а наш рейс перекинувся на 2:30 ночі 15 червня. Разом затримка починала вимальовуватися майже на добу », - повідомляє турист.
«Побоювання підтвердили і на гарячій лінії Росавіації. Спокійний як удав черговий відповів, що у нього в розкладі жодного рейсу «ВІМ» в Хургаду на 14 червня немає. «Пегас» ж продовжував гнути про 11:00. У підсумку, все-таки, народ вирішив всім скопом їхати в Домодєдово як на рейс в 11:00, тобто до 8:00 ранку. І не прогадав. Натовп біля стійки «Пегаса» вже щосили вирувала, але інформованих про можливу затримку, як і ми, було небагато. Для більшості такий подарунок став сюрпризом. Молода людина за стійкою швиденько розкидав всім турпакети - у квитках чорним по білому значилося 11:00. Промимрив щось про можливу затримку й був такий, побажавши нам приємного спілкування з представником «ВІМ-авіа». І воно відбулося. Близько 10:00 в кабінці «ВІМов» зволив таки з'явитися мордатий здоровило. Швиденько скоромовкою і напівголосно (а натовп зібрався - бай Боже) повідомив, що виліт тільки в 2:30 15 червня і намірився відчалити. Але тут вже народ узяв його в оборот ».