Смартфони переможуть Google на туристичному ринку
У доповіді експертів WTM про глобальні тенденції (Global Trends Report), зробленому спільно з Euromonitor international, прогнозується збільшення впливу виробників смартфонів на європейському туристичному ринку, в той час як пошукові системи відступлять на другий план.
Такі пристрої, як iPhone і розроблені для нього додатки, вже вершать революцію в індустрії подорожей: споживачі все частіше шукають необхідну для поїздки інформацію за допомогою додатків для смартфонів, мобільних браузерів і соціальних мереж типу Facebook.
Дослідження з використання смартфонів в туристичних цілях (Smartphone Travel Usage Research) за 2010 рік, проведені compete. com, показують, що 34% користувачів за допомогою свого смартфона шукали інформацію про поїздку, 29% - дізнавалися про наявність квитків, і 25% бронювали місця для проживання.
За прогнозами Euromonitor International, до 2015 року 50% європейських мандрівників будуть використовувати смартфон для пошуку необхідної інформації та бронювання.
До 2014 року кількість смартфонів в Європі досягне 92% від загального обсягу мобільних телефонів, а використання мобільного браузера також візьме гору над доступом в інтернет за допомогою звичайного браузера на персональному комп'ютері. Таким чином, виробники смартфонів можуть зайняти провідне місце на ринку, обійшовши Google та інші пошукові системи.
Крім того, Європейська комісія пообіцяла вплинути на питання зниження цін на міжнародний роумінг, якщо мобільні провайдери не зроблять цього самі. Адже саме високі ціни на роумінг заважають подальшому активному поширенню смартфонів.