Обсяг заявок на акції Mail. ru склав $ 1,1 млрд
Обсяг заявок на IPO Mail. ru Group перевищив запланований обсяг розміщення, у тому числі обсяг неконкурентних заявок, що говорить про те, що розміщення вже фактично відбулося, говорять джерела на фінансовому ринку. За даними на вчорашній вечір, обсяг неконкурентних заявок (за будь-яку ціну всередині діапазону) склав $ 1,1 млрд, поінформували організатори IPO.
Інше джерело на фінансовому ринку сказав, що на сьогоднішній день книга підписана в два рази.
Раніше компанія визначила діапазон розміщення в ході IPO в $ 23,7 - $ 27,7, що означало залучення $ 749-876 млн. Цей діапазон передбачає оцінку компанії в $ 4,78-5,63 млрд, і аналітики розцінили таку оцінку як вельми високу. Однак, за словами джерел, попит на розміщення настільки високий серед західних інвесторів, що компанія вирішила не спілкуватися на цю тему з російськими.
"Причому попит переважно з боку інвесторів саме в інтернет-компанії, а не з боку традиційних інвесторів у ринки, що розвиваються", - сказав одні з них, пославшись на інформацію організаторів IPO. Про намір провести IPO з лістингом на LSE компанія оголосила 11 жовтня. Прайсинг планується 8 листопада.
Організатори та глобальні координатори IPO - Goldman Sachs, JP Morgan, також книги розміщення будуть вести Morgan Stanley і ВТБ Капітал.
Mail. ru Group, в яку раніше перейменувалася російська інвестиційна група Digital Sky Technologies (DST), запропонує інвесторам у вигляді GDR наступні активи: інтернет-компанію Mail. ru, сервіс миттєвих повідомлень ICQ, соціальну мережу Одноклассники, 24,99% соцмережі ВКонтакті , 25,09% платіжної системи Qiwi, 2,38% найбільшої соціальної мережі Facebook, 5,13% знижкових сервісу Groupon і 1,47% виробника ігор для соціальних мереж Zynga.
Mail. ru може стати єдиною російською інтернет-компанією, чиї акції обертаються в Лондоні: на початку 2010 року провайдер інтернет-та медіапослуг Рамблер Медіа провів делістинг з цього майданчика.
Акціонерами Mail. ru Group є бізнесмени Алішер Усманов (34%), Юрій Мільнер та Григорій Фінгер, а також найбільша африканська медіагрупа Naspers (28,7%).