Ціни на гірськолижні тури підскочать на 100-150 євро завдяки чиновникам Росавіації
У вівторок велика частина туроператорів, постраждалих від дій Росавіації, яка не видала дозвіл цілому ряду заявлених на зимовий сезон чартерів, вже частково знайшла вихід із утворився авіатупіка, взявши блоки місць на регулярних рейсах. Однак для туристів таке рішення чиновників Росавіації буде означати лише одне - подорожчання туру приблизно на 100-150 євро з людини. Саме така різниця в ціні між авіаквитками на чартерах і на регулярних рейсах в Альпи.
Нагадаємо, що відомство Олександра Нерадько в понеділок, після тижневої паузи, опублікувало результати роботи своєї комісії по допуску авіакомпаній до виконання зимових чартерних маршрутів. Як виявилося, найбільше не пощастило «гірськолижникам» - більшість їх чартерних заявок було принесено в жертву інтересам «призначеним» авіаперевізникам. Так, «Уральським авіалініям" заборонили виконувати чартери в Зальцбург з Москви, Петербурга і навіть з Єкатеринбурга (базового аеропорту перевізника). Також допуску до польотів в Зальцбург з Москви позбулися а/к «Ямал», «Ред Вінгс», «Татарстан», «Московія», «Скай Експрес» і «Атлант Союз». Крім цього авіакомпаніям «Ред Вінгс» і «Московія» не дозволили виконувати чартери ще й на Інсбрук. За Болгарії ситуація аналогічна: «чорні» мітки на маршруті Москва-Бургас отримали чартери «Атлант Союзу» і «Татарстану», а на маршруті Москва-Пловдив - авіакомпаній «Скай Експрес» і того ж «Татарстану». Що стосується Франції, то «Скай Експрес» не зможе літати на маршруті Москва-Гренобль, «Московія» - не зможе літати з Москви в Гренобль і Шамбері, а а/к «Татарстан» - з Москви до Ліона.
Відзначимо, що більшість туроператорів продажу по гірськолижних напрямками відкрили ще влітку, і тепер багатьом з них потрібно в авральному порядку переукласти договори з іншими перевізниками, а туристів пересаджувати на регулярні рейси. При цьому туристам доведеться оплачувати зі своєї кишені жадібність «призначених» перевізників, платячи втридорога за їх нав'язані послуги.
Втім, туроператори після весняного авіаконфлікта були внутрішньо готові до такого повороту подій, хоча до останнього і сподівалися його уникнути. «Я впевнений, що всі гравці, які заявляли чартерні польотні програми в Альпи, зможуть розсістися на інший перевезенні. Тому лише з дуже малою часткою ймовірності дане рішення Росавіації вплине на розстановку сил серед гірськолижних туроператорів. Однак, як завжди, постраждають туристи. Тепер їм доведеться доплачувати за авіапереліт », - вважає Максим приставки, замдиректора туркомпанії« Джет Тревел ». При цьому, за оцінками експерта, подібні доплати, найімовірніше, складуть близько 100-150 євро з кожного квитка - саме така різниця вартості крісла у заборонених чартерів і дозволеної «регулярки».
Аналогічної думки дотримуються і в туркомпанії «Асент Тревел». «Нічого смертельного для турринку через це рішення Росавіації не відбулося. Всі туристи будуть доставлені на курорти. Однак ряд питань все-таки виникає », - повідомив кореспонденту інфогруппи« ТУРПРОМ »Євген судьбина, замдиректора туркомпанії« Асент Тревел ». Так, наприклад, найбільше запитань у туроператора викликає заборона єкатеринбурзькій авіакомпанії «Уральські авіалінії» виконувати польоти в Зальцбург з Єкатеринбурга, свого ж базового аеропорту. «Це рішення йде в розріз з оголошеною стратегією Мінтрансу, згідно з якою регіональні перевізники повинні більшою мірою літати саме з регіонів. На мій погляд, це якась помилка, і, найімовірніше, вона буде усунена при повторному засіданні комісії, яка призначена на початок листопада. Також припускаю, що зміни можливі і з якихось іншим перевізникам, зокрема по «Московії», - уточнив співрозмовник.
До речі, за інформацією експертів, на рейсах «Аерофлоту» Москва-Зальцбург буде використана компоновка з надзвичайно великою кількістю місць у бізнес-класі - по 40 крісел на кожному борту. У результаті в низький сезон ці місця просто не зможуть бути реалізовані, і як наслідок туроператорам доведеться їх вартість «розкидати» по економ-класу, що викличе додаткове подорожчання регулярного перевезення...