Marriott відкриє ексклюзивний готель в Стамбулі
Перший готель Edition, що представляє новий бренд готельної групи Marriott, відкриється в кінці 2010 року в Стамбулі. Під маркою Edition об'єднаються індивідуальні готелі категорії luxury lifestyle.
В основі концепції бренду - поєднання в оформленні готелів елементів національної культури і місцевого колориту в найстильніших їх проявах, а також - максимально індивідуальний підхід до кожного клієнта.
У стамбульському готелі, який розташований недалеко від набережної Босфору, буде налічуватися 77 номерів площею 45-50 квадратних метрів. "При обробці зон загального користування, номерів і виробництві всіх предметів інтер'єру використовуються самі екзотичні і дорогі матеріали і тканини, щоб зробити обстановку стильної та вишуканої, що нагадує дорогоцінні ювелірні шкатулки", - відзначає директор з продажу готелю Онур Кадемоглу.
Крім унікального дизайну, гостей чекають різноманітні розваги високого рівня: згідно концепції бренду, ресторани та нічні клуби в готелях будуть представлені найяскравішими зірками й знаменитостями. До прикладу, в стамбульської готелі відкриється всесвітньо відомий італійський ресторан Giuzeppe Cipriani, а також шикарний нічний клуб "Мільярдер" Флавіо Біаторре, другий у світі після його клубу на Сардинії.
На верхньому поверсі будівлі, в пентхаусі, розташується бальний зал, оздоблений виготовленими на замовлення матеріалами, меблями та аксесуарами в східному стилі, а в лобі готелю відкриються бутики з продажу предметів розкоші. До послуг гостей також будуть закрита для сторонніх вітальня з баром і залом для перегляду самих останніх кінофільмів, spa-центр, що використовує продукцію ESPA, яхти, особисті дворецькі, лімузини і багато іншого, повідомляє Інтерфакс.