IATA потроїла прогнозований рівень доходів авіаіндустрії в поточному році до 8. 9 млрд. дол. США
Міжнародна авіатранспортна асоціація (International Air Transport Association-IATA), виходячи з збільшеного попиту на авіаційні послуги, потроїла свій прогноз щодо доходів авіаіндустрії на цей рік, попередивши, тим не менш, що в наступному році вони трохи знизяться.
За заявою IATA в 2010 році даний сектор запрацює 8. 9 млрд. дол. США, більше ніж за попередніми червневим розрахунками в 2. 5 млрд. дол. США.
«Ми знову збільшили прогнозований рівень доходів для авіаліній по всьому світу. Індустрія розвивається більш швидкими і впевненими темпами, ніж хто-небудь міг передбачити, »- заявив на новинний конференції в Сінгапурі генеральний директор IATA Джованні Бізінані.
Крім зростаючого попиту на авіаквитки, збільшення авіакомпаніями місткості авіатранспорту допомогло індустрії легше, ніж передбачалося, вийти зі світової кризи, повідомила IATA.
Азіатсько-тихоокеанський регіон, затьмарив Північну Америку, будучи найбільшим авіаринку в світі, продовжує випереджати решту світу і заробить цього року рекордну суму в 5. 2 млрд. дол. США, вважає IATA.
Раніше за прогнозами IATA доходи регіону повинні були скласти 2. 2 млрд. дол. США.
«Зміна прогнозу грунтується на сильному зростанні ринку та доходів. Нове пожвавлення на ринку вантажних авіаперевезень стало особливо важливим для авіаліній даного регіону, де він приносить до 40% доходів, »- повідомив профспілка авіаіндустрії.
Північна Америка може отримати вищий дохід в розмірі 3. 5 млрд. дол. США, ніж передбачалося раніше - 1. 9 млрд. дол. США.
Європа залишається єдиним регіоном, що пішли в мінус, прогнозовані втрати повинні для неї скласти 1. 3 млрд. дол. США, трохи менше, ніж підраховувалася раніше - 2. 8 млрд. дол. США, повідомила асоціація.
Доходи Середнього Сходу досягнутий 400 млн. дол. США проти 100 млн. , як прогнозувалося раніше. Перевізники Латинської Америки зароблять близько 1 млрд. дол. США, більше попереднього прогнозу в 900 млн.
Однак при першому підрахунку результатів для наступного року IATA сказала, що доходи даного сектора, який широко служить як індикатор загальної економічної активності, впадуть до 5. 3 млрд. дол. США.
Незважаючи на стійкі прогнози на доходи цього року, Бізінані заявив: «Я б сказав, що час для великого свята поки не настав. »
«Справжнє питання дотичного даного прогнозу полягає в тому, наскільки довго ми спостерігає вихід з кризи. Ясно, що в четвертому кварталі темпи будуть нижчими, »- сказав Бізінані, додавши, що число авіаперельотів, що припадають на частку туристів, уже скорочується.
Він також повідомив, що очікуваний в цьому році зростання світового ВВП в розмірі 3. 2% в 2011 році може зменшитися до 2. 6%, так як стимулюючі урядові заходи, які допомогли економіці подолати рецесію 2008-2009 років, вже вичерпали себе.
Минулого тижня глава Міжнародного валютного фонду Домінік Штраус-Кан сказав, що він упевнений в тому, що рецесія повторно не торкнеться розвинені країни, однак він попередив, що відновлення не є настільки сильним, щоб створювалися нові робочі місця.
На думку IATA, досить високий рівень безробіття і падаюче споживча довіра, особливо в США і Європі, відіб'ються на туристичному попиті.
Поки пасажирський і вантажний ринки в Азії, на Середньому Сході і в Південній Америці залишаються сильними, однак IATA «не очікує, що вони зможуть зберегти світове зростання і в 2011 році».
Тим не менш, при повільному зростанні витрати повинні бути всі так само під контролем, ціна на нафту ймовірно залишиться в середньому 79 дол. США за барель, повідомила асоціація, додавши, що авіалінії продовжують витрачати на паливо близько 25%.
В IATA представлено 230 перевізників, які здійснюють по всьому світу більше 90% запланованих рейсів, при цьому в неї не входять багато бюджетні авіалінії, зростання рейсів яких на короткі та середні маршрути сильно виріс в останні роки.