Sheraton Hotels & Resorts запускає новий глобальний СПА-проект
Новий цільової СПА-проект «Shine for Sheraton», розроблений «особисто» для курортно-готельної мережі «Sheraton Hotels & Resorts», урочисто представила транснаціональна корпорація «Starwood Hotels & Resorts Worldwide». Вклавши в останній час в оздоровлення бренда 6 млрд. доларів, сьогодні група, яка займається питаннями управління готелями та організацією відпочинку, запускає «Shine for Sheraton» відразу в декількох знову відкриваються готелях по всьому світу. Що стосується вже діючих курортів і готелів, то тут концепт буде дебютувати в якості нового слова в СПА-терапії. Своїм партнером і провідником СПА-центрів під маркою «Shine» «Sheraton» вибрала «Germaine de Capuccini», який очолює світовий список брендів на ринку засобів бальнеотерапії та догляду за шкірою.
Головним і єдиним призначенням нового бренду «Shine for Sheraton» від проектувальників СПА-об'єктів з «Starwood Hotels», адресованого, як випливає із самої назви, тільки однойменної готельної мережі, є забезпечення доступу до суперсучасних СПА-послуг клієнтам, що представляє курортний, відпускної і бізнес-туризм. Спільний проект «Shine» з ексклюзивним партнером «Germaine De Capuccini» виводить на ринок СПА-продукт, що включає п'ять авторських напрямків, які дозволяють будь-якому туристові відшукати свою неповторну родзинку. Це масаж, процедури для обличчя, догляд за тілом, манікюр/педикюр, а також спільні процедури на двох. При розробці нового концепту надання СПА-послуг «Sheraton» врахував також відгуки і побажання самих туристів. Проведені дослідження показали, що орієнтований на люксовий сегмент замовник цінує властиве йому високу якість, а не ту личину, під яку воно часто маскується. Вісім з десяти опитаних клієнтів «Sheraton» позитивно поставилися до можливості отримання СПА-процедур під час поїздки. А 54% респондентів з числа сильної статі взагалі зізналися, що туризм для них - єдина можливість відвідування СПА-салонів.
«Включення СПА-концепту« Shine »у всі пропозиції нашого портфеля, що стало можливим завдяки проведеному нами оздоровленню бренду в розмірі 6 млрд. доларів, привнесе безцінну і довгоочікувану новизну в життя туристів, що вибирають для перебування мережа« Sheraton », - прокоментував нову ініціативу старший віце-президент бренду Хойт Харпер П (Hoyt H. Harper, II). «Глобальна розкручування дозволить нам перетворити СПА-концепт в наріжний камінь і точку диференціації бренду« Sheraton », а нашим клієнтам - сприймати його як невід'ємну частину свого способу життя», - додав він.
На сьогоднішній день оригінальний фірмовий комплекс СПА-послуг діє в обмеженому числі курортно-готельних об'єктів на території Китаю, В'єтнаму, Мальдівських островів і в Словацькій Республіці. Світове позиціонування «Shine for Sheraton» передбачає відкриття ще 12 аналогічних центрів (на це відводиться 15 місяців), у тому числі в таких готелях і курортах, як «Sheraton Shanghai Hong Kou», «Sheraton Beijing Dongcheng» і «Sheraton Yantai Golden Beach Resort ». Далі на черзі розширення географії бренду і включення до неї Північної та Латинської Америк.
Покликаний забезпечувати туристам відчуття привітного прийому і безтурботності, СПА-концепт «Shine for Sheraton» своїми квітами і матеріалами буде формувати невимушену атмосферу на найвищому науково-технічному рівні. Насичені і яскраві інгредієнти масажних кремів, різні відтінки коричневого кольору і блиск відполірованої позолоти стануть ще яскравіше на тлі живих і відвертих нот синього кобальту, турмаліну і корала. Не відступаючи ні на йоту від своєї назви («Shine»), бренд повсюдно працює з «природжено» променистими матеріалами, серед яких мармур, онікс, глянець червоного дерева, бездоганний метал і скло. У будь-якому СПА-салоні клієнтів постараються розташувати до бесіди: на думку фахівців «Sheraton», жити краще, не відриваючись від суспільства і спілкування.