Бізнес-туризм зростає в геометричній прогресії
За даними дослідження AirPlus Business Travel Index, частка пасажирів, що літають бізнес-класом з діловими цілями, повернулася на рівень 2008 року і складає зараз близько 10%. За перше півріччя 2010 року кількість ділових поїздок по Європі на повітряному транспорті збільшилася на 3% у порівнянні тим же періодом 2009 року, і на 24% зросла кількість міжконтинентальних перельотів (в загальному авіатрафіке їх частка зросла з 13,5% до 16,4% ). Згідно з даними IATA, за червень цього року обсяг міжнародного перевезення збільшився на 12%, і, крім того, цей показник на 1-2% вище докризових максимумів, продемонстрованих в I кварталі 2008 року.
Через підвищений попит стався 10-відсотковий ріст середньої вартості міжконтинентального перельоту з Європи в бізнес-класі з 508 євро в січні до 554 євро в червні.
Вихід галузі ділового туризму з кризи позначився і на залізничному транспорті: квиткові продажу за 6 місяців цього року зросли на 7%.
Готельний бізнес також нарощує прибуток: витрати на проживання у бізнес-сегменту «продрослі» на 13%.
«Особливо активно відновлення йде в сегменті відряджень. Також серйозне пожвавлення спостерігається і в MICE-галузі », - говорить керівник прес-служби Асоціації Агентств Ділового Туризму (BTAA) Ігор Орлов. При цьому експерт вважає, що повністю докризові показники вдасться повернути лише в 2011 році. А тим часом у червні-липні, згідно з даними бізнес-агентств, продажі виросли на 20-30% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
За словами Ігоря Орлова, про відновлення сегмента ділових подорожей в Росії свідчить підвищення попиту на бізнес-клас у повітряному транспорті, а також повернення інтересу до першокласних готелів. Що стосується переваг за напрямками, у клієнтів змістилися акценти у бік бюджетних варіантів (Туреччина, Єгипет, Прибалтика), на шкоду дорогим європейським напрямкам. «Тревел-політика стає менш жорсткою і бюджети на поїздки поступово починають збільшуватися, - продовжує І. Орлов. - Ми бачимо великий інтерес до індивідуальних заохочувальних програмах, дуже популярними стають квести ». Повідомляє портал "Турінфо".