За прикладом «Трансаеро» Росавіації намагається засудити «ВІМ-авіа»
Арбітражний суд Москви призначив на 19 серпня попередній розгляд позову авіакомпанії «ВІМ-Авіа» про визнання недійсним рішення Росавіації від 27 липня 2010 року про відкликання дозволів на виконання чартерних рейсів з Москви в міста Болгарії. Про це Російському агентству правової та судової інформації (ріпак) у понеділок повідомив представник суду.
Нагадаємо, що за наполяганням призначеного на болгарському напрямку перевізника, яким є авіакомпанія «S7», Росавіація скасувала всі видані раніше «ВІМ-Авіа» дозволу за винятком дозволу FA-4725 на один рейс на тиждень по понеділках. Суддя Світлана Кузнєцова, яка буде розглядати справу, 29 липня задовольнила клопотання позивача про застосування забезпечувальних заходів за позовом - до розгляду спору по суті виконання даної заборони Росавіації призупинено.
Додамо, що 20 липня Росавіація вже програла подібний позов по відкликанню допуску «Трансаеро» до виконання чартерних рейсів на лінії Москва - Ларнака (Кіпр).
Зазначимо, що тоді таке судове рішення стало справжнім прецедентом на авіаційному та туристичному ринках - до останнього часу всі авіакомпанії воліли вирішувати питання з чиновниками «полюбовно». Справа в тому, як вважають експерти, що авіакомпаніям дуже складно боротися проти свавілля чиновників Мінтрансу і Росавіації, адже вузькопрофільні відомства в Росії мають надто багато важелів впливу на учасників свого ринку. «У руках чиновників зосереджені і нормотворчі функції по галузі, і функції роз'яснення і трактування власних регламентів, і функції їх контролю. А раз так, то чиновники завжди можуть знайти важелі впливу на незгодних », - повідомив експерт, що побажав залишитися неназваним. Тепер же створений прецедент відстоювання інтересів конкретних гравців галузі, та й всієї галузі, причому не в рамках «телефонного права», а в рамках реального правового поля.