Як зміниться готельний сектор у 2011 році?
Починаючи з 2011 року або навіть швидше, ми, ймовірно, станемо свідками переходу багатьох готелів на більш урівноважені маркетингові стратегії. Більше готелів повернеться до перевіреної часом тактиці створення широкого кола особистих контактів і розвитку довгострокових ділових відносин.
Інтернет та інші форми електронного маркетингу стануть додатковими стимуляторами рівня продажів, не замінять традиційних схем.
Протягом економічної кризи, багато готелів були змушені скоротити штат і покласти на що залишився персонал додаткові обов'язки.
У 2011 році більше готелів вирішать піти від суміщення функцій персоналом, і звернуть увагу на поглиблення спеціалізації співробітників.
Також готелі звернуть пильну увагу на управління прибутковістю.
Існує багато форм управління доходами, і більшість з них буде працювати, переслідуючи одну єдину мету - піти від антикризової форми управління, при якій готелі всяку ціну прагнули продати більше кімнат і при цьому отримували менше прибутку.