Wizzair сподівається створити російську дочірню компанію
Східноєвропейська бюджетна авіакомпанія Wizzair розглядає можливість створення дочірнього російського перевізника. У загальних рисах його концепція схожа на ту, з якою свого часу вийшла на ринок " Авіанова ", повідомляють " Ведомости ". Однак неясно, як компанія збирається обходити завбачливо зведені владою РФ божевільні вхідні бар'єри на ринок магістральних перевезень у вигляді вимоги мати мінімум 8 літаків з самого початку роботи, що завідомо нездійсненно.
За оптимістичними планами, російська Wizzair може почати польоти вже в майбутньому році, маючи на першому етапі 2-3 літака. Однак крім необхідності пролобіювати скасування анекдотичного вимоги про вісім літаках, через якого в Росії зараз в принципі неможливе створення жодної нової авіакомпанії (а лідери ринку, включаючи що має колосальний апаратний вага " Аерофлот ", будуть активно перешкоджати такому скасуванні), перед новим перевізником виникне ще низка проблем.
Зокрема, Росавіація не упустить випадку причепитися до структури власності нового перевізника, якщо буде хоч якусь підставу припустити, що російським резидентам належить там менше контрольного пакета. Крім того, можуть виникнути перешкоди в аеропортах - Wizzair бажала б мати основну базу в Москві, два з трьох аеропортів якій у тій чи іншій мірі також підконтрольні державі, а третій ледь відбивається від атак бажаючих встановити держмонополію в столиці. Ще гірша ситуація у Санкт-Петербурзі, аеропорт якого досі був відверто недружньо до бюджетних перевізникам.
Нагадаємо, що наша влада, захищаючи інтереси великих авіакомпаній на шкоду інтересам російських же пасажирів, активно чинять опір навіть початок польотів Wizzair за кордону. Зокрема, перевізник вже довгий час не може відкрити рейси до Росії з Будапешта і Сімферополя, незважаючи на наявні призначення з української та угорської сторін. Ймовірно, що аналогічні складнощі можуть виникнути і з початком польотів з Києва.