Влада візьмуть під контроль петербурзькі міні-готелі
Петербурзькі влада має намір звернути свою увагу на міні-готелі. За даними Асоціації малих готелів Санкт-Петербурга, в даний час в місті працює близько тисячі міні-готелів, і їх діяльність ніяк не регламентується і не відстежується.
Однак тепер чиновники хочуть створити реєстр міських малих готелів, повідомляє Інтерфакс. В асоціації вітають це рішення, тому що при практичній відсутності правового поля міні-готелі не отримують підтримки міської влади. Як пояснив голова асоціації Володимир Васильєв, питання про необхідність створення реєстру обговорювалося ще кілька років тому, проте справа так і не зрушила з місця - прийняття закону "Про малих засобах розміщення" весь час відкладалося на невизначений термін. Поки роботу даних установ контролює лише Росспоживнагляд, який проводить перевірки по конкретних заяв постояльців.
Тим часом сервіс в міні-готелях дає приводи для численних скарг постояльців, пише Фонтанка. ру. Туристи стикаються з труднощами вже при бронюванні номерів, особливо у високий сезон. Зокрема, нерідкі випадки "подвійного бронювання", і туристів просять скасувати бронь за тиждень до поїздки. Іноді гостям, прибулим в готель, пропонують номер в іншому готелі мережі в іншому районі міста. Їх можуть також несподівано переселити в інший номер, а в разі протесту загрожують виселенням.
Якщо туристи прибули в готель раніше часу заселення, то їх відправляють "погуляти", а багаж при цьому зберігають за гроші. Також беруть плату за найпростіші послуги, наприклад за користування праскою. Погана звукоізоляція, неприбрані номери, тісні кімнати і ванні, стара сантехніка і меблі радянських часів, діряві килими, погане опалення, наявність у номері комарів - ці претензії стосуються як дешевих кімнат, так і номерів люкс.
Міні-готелі часто розташовані в колишніх комуналках і не мають вивісок і покажчиків. Туристам доводиться блукати з багажем по заплутаних петербурзьким дворами, щоб знайти свій готель. Багато будівель, в яких розташовані міні-готелі, занадто ветхі, а з вікон номерів відкривається вид на помийні баки або у двір-колодязь. Крім того, фотографії готельних приміщень і номерів, представлені на сайтах, часто вводять туристів в оману.
Також постояльці скаржаться на мовний бар'єр: найчастіше персонал готелю не говорить по-англійськи і дуже погано - по-російськи. Крім того, адміністратори і покоївки налаштовані неприязно, а сніданком можна отруїтися.
Щоб не зіпсувати враження про відпочинок в Санкт-Петербурзі, туристам потрібно заздалегідь визначити якість вибраного готелю. Для цього варто враховувати членство готелю в шановних громадських організаціях, присутність в системах електронного бронювання, якість власного сайту готелю, а також відгуки в інтернеті і фотографії, включаючи знімки, зроблені постояльцями.