Розпродажі в Італії втрачають популярність
В Італії закінчується сезон розпродажів: 12 серпня місцеві магазини ще продаватимуть літній одяг за зниженими цінами, але на прилавках вже з'явилася зимова колекція, яка, за спостереженнями продавців, привертає покупців куди більше.
Згідно з даними Союзу виробників одягу Італії (Federabbigliamento), в столиці тільки перші два тижні розпродажів пройшли вдало, а потім потік покупців різко скоротився. На думку представників торгівлі, причиною падіння попиту стала економічна криза, в результаті якого покупці стали більш уважними і розбірливими.
Як відзначають в Конфедерації представників комерційних та туристичних організацій та підприємств (Confesercenti), в центрі італійської столиці падіння попиту було не таким сильним, як на околицях. Продажі в центрі Риму скоротилися всього на 8-10% в порівнянні з минулим роком, у той час як у віддалених від центру районах падіння склало 20-25%. Зате за межами італійської столиці продажі знизилися і зовсім на 40%.
У цьому році розпродажу стартували в Італії 2 липня, на два тижні раніше, ніж зазвичай, повідомляє Euromag. Експерти сподівалися, що загальний обсяг продажів за сезон літніх знижок складе 4 мільярди євро, або близько 12% річного обороту галузі; але ці очікування не виправдалися.