Елітні пасажири Lufthansa проводять по півдня в новому салоні в аеропорту Мюнхена
C незвичайним ефектом зіткнулася авіакомпанія Lufthansa після відкриття свого нового салону першого класу в аеропорту Мюнхена. Салон, який почав роботу в березні, настільки сподобався місцевій публіці, що багато пасажирів стали приїжджати в аеропорт не прямо перед рейсом, а за кілька годин до вильоту. Причиною, крім звичної для елітних салонів безкоштовного харчування, став ряд додаткових послуг - зокрема, наявність ресторану, масажного кабінету, косметичного салону, і навіть двох спалень.
Додатковим магнітом служать безкоштовний інтернет (в інших зонах аеропорту за доступ в мережу доводиться платити), бізнес-центр, душ, джакузі, сигарна кімната і тому подібні зручності. Якщо літак стоїть не у телетрапів, то коли приходить час вильоту, пасажирів доставляють на посадку на лімузині. Користуватися салоном можуть тільки пасажири першого класу, а також учасники вищого рівня (HON Circle) програми для часто літаючих пасажирів Miles & More.
Салон розташований на двох рівнях терміналу, і доступний як для вилітають по внутрішенгенскім напрямками, так і за міжнародними маршрутами. Прямують за кордон пасажири проходять паспортний контроль прямо біля виходу із залу в міжнародний сектор, де спеціально чергує прикордонник.
Перед відкриттям передбачалося, що салон протягом дня будуть відвідувати близько 350 пасажирів, які стануть проводити там в середньому по 30-40 хвилин. Проте у результаті населеність виявилася вище - пасажири воліли користуватися новим залом подовше. Багато приїжджають прямо з ранку, працюючи з салону до вечірнього вильоту свого рейсу. Зважаючи несподівано високого попиту Lufthansa розглядає можливість спорудження ще одного аналогічного салону в аеропорту.