Прогноз: Номерний фонд готелів у Донецьку збільшиться у понад два рази
Номерний фонд готелів у Донецьку через два роки збільшиться у понад два рази, при цьому в структурі пропозицій зросте частка чотирьох-і п'ятизіркових готелів.
Такий прогноз озвучив керівник відділу стратегічного консалтингу та досліджень українського офісу Міжнародної консалтингової компанії в сфері комерційної нерухомості CB Richard Ellis (CBRE) Марина Крестініна.
"Через два роки номерний фонд якісної пропозиції в Донецьку збільшиться у понад два рази. З'являться сучасні готелі з номерним фондом більше 300 номерів і в структурі пропозиції зросте частка чотирьох-і п'ятизіркових готелів", - цитує її прес-служба компанії.
У компанії не озвучують кількість номерів у готелях Донецька, тоді як, згідно з даними Головного управління статистики в Донецькій області, на кінець 2009 року номерний фонд міста становив 1389 номерів.
У CBRE також відзначають, що в Донецьку сьогодні до якісної пропозицією номерів можна віднести лише чотири готелі різних цінових сегментів, а також ряд невеликих готелів з номерним фондом на 15-40 номерів.
Як зазначає Крестініна, наближення Євро-2012 сприяє позитивним змінам на ринку готельної нерухомості Донецька, проте в умовах відсутності доступного фінансування девелоперська активність на ринку міста залишається невисокою.
За даними експертів, у Донецьку на стадії будівництва або реконструкції перебувають 14 об'єктів, з яких вісім готелів - нове будівництво, чотири реконструйовані готелі Київ, Олімп, Україна і Шахтар, ще два готелі являють собою другу чергу функціонуючих готелів Вікторія і Централь.
"Згідно з оцінкою аналітиків компанії, можливість реалізації інших проектів до Євро-2012 малоймовірна", - говориться в прес-релізі.
Прес-служба також зазначає, що підсумки проведеного компанією опитування міжнародних готельних операторів (зокрема, Rezidor Hotel Group, Intercontinental Hotels Group, Accor, Starwood Hotels & Resort Worldwide і Hilton Worldwide) свідчать про їх інтерес до ринку Донецька і позитивну оцінку перспектив його розвитку.
"Троє з п'яти зазначених операторів висловили високу зацікавленість у виведенні на ринок своїх брендів" економ ", середнього та високого сегментів, тоді як виведення брендів сегмента" люкс ", на думку опитаних, не буде доцільним у сьогоднішніх умовах розвитку сфери гостинності Донецька", - повідомляють експерти.