Авіанова і Sky Express покращили дотримання розкладу
Авіакомпанії "Авіанова" і Sky Express заявили про різке підвищення пунктуальності виконання рейсів у вересні в порівнянні з літніми місяцями. Нагадаємо, що влітку ці компанії були серед найбільш часто затримували рейси. Зараз обидва перевізника наблизилися до середньогалузевим показникам.
Зокрема, "Авіанова" заявила про регулярність у 94% у вересні за методикою Росавіації (враховуються лише запізнення понад 2 години) і в 75% за загальноприйнятою у світі системою (враховуються затримки понад 15 хвилин). Ця компанія почала публікувати дані про регулярність на своєму сайті - посилання знаходиться в правому нижньому кутку головної сторінки.
За даними Sky Express, ця компанія мала у вересні пунктуальність в 97% за стандартами Росавіації (57-79% влітку) і в 64% за світовими стандартами (30-40% влітку). Слід мати на увазі, що статистика Sky Express враховує тільки рейси на власних літаках і не враховує скасовані рейси, яких у цього перевізника як і раніше немало. Зараз деякі рейси Sky Express скоюються на літаках "Кубані".
Сама Росавіація опублікувала сьогодні дещо інші дані, згідно з якими регулярність обох перевізників склала 91%. Однак за не цілком зрозумілих причин ця статистика охоплює не тільки вересень, але й останні дні серпня. Лідирує по пунктуальності польотів "Аерофлот" (99%), далі йдуть "Донавіа", "Нордавіа", "Оренбурзькі авіалінії" (Orenair), "Регіон-Авіа", "Сибір" (S7 Airlines) і UTair (98%).