Ізраїль направив мільйони доларів на свою рекламу в Росії
Наступаючий зимовий сезон Ізраїль відкриває великої рекламної кампанією, на яку до кінця 2010 року направлено 40000000 шекелів ($ 10876000). Її мета - залучити в країну не менше 3,7 мільйона туристів.
Пріоритетними для туристичної сфери Ізраїлю стали США, Росія, Німеччина, Франція та скандинавські країни. Також маркетингові заходи будуть проведені в Південній Кореї, Польщі та на Україні. Число гостей з цих держав не так велика, однак зростання турпотоку показує збільшення інтересу до Ізраїлю.
У новій рекламній акції великий акцент зроблений на паломницький туризм. Ізраїль представлений як Свята земля, в центрі якої знаходиться Єрусалим. У Росії буде вестися безпосередня робота з православними, католицькими і євангельськими громадами. Міністерство туризму вважає, що потенціал цієї категорії мандрівників поки реалізований мало.
Будуть виділені кошти на організацію додаткових рейсів і навіть відкриття нових авіамаршрутів в Ізраїль, повідомляє Турпром. У результаті всіх заходів до 2015 року країна планує приймати 5 мільйонів гостей.
Протягом перших шести місяців нинішнього року в Ізраїлі побували 1,6 мільйона туристів. Це на 39% більше в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року і на 10% більше відносно 2008 року. По зростанню числа туристів, що відправляються в Ізраїль, Росія вже протягом довгого часу залишається на першому місці (від 35% до 100% і більше на різні розрахункові періоди). Всього протягом 2010 року країна планує прийняти не менше 550 тисяч мандрівників з Росії.