Болгарська турбізнес підводить підсумки літа
Зробити сама собі «обрізання» примудрилася в цьому році туристична індустрія Болгарії: при 5-10%-ном збільшенні числа іноземних туристів, про який говорять аналітики ринку, доходи, по їх же прогнозами, залишаться на колишньому рівні.
Хоча крива зростання в'їзного турпотоку в Болгарію зберегла набрану крутизну, зумівши, всупереч очікуванням, не прогнутися під потужним натиском негативу, проблема в тому, як вважають самі болгари, що країну, немов у вир, затягнуло в співтовариство найдешевших туристичних напрямів Європи. Такі слова в спину болгарському туризму посилають гравці місцевого турринку, коментуючи завершується літній сезон.
Судячи зі статистики, Росія і Німеччина зберегли традиційне лідерство серед туристів, котрі проводити відпустку на чорноморському узбережжі цієї балканської країни. У цьому році, за розрахунками туроператорів, в'їзний турпотік з Росії повинен додати 20-30% відносно минулого року. При цьому російська туристична популяція охоплює всі курорти Чорномор'я, рівномірно розподіляючись між північчю і півднем.
У 2010 році болгарські аналітики на перше місце знову поставили Німеччину, яка залишається найбільшим серед країн ЄС «постачальником» туристів, число яких, на жаль, в цьому році не виросло.
Що стосується румунського та польського ринків, які починають все більш рельєфно «звучати» для місцевого туризму, то, на думку болгарських туроператорів, тут накльовується черговий великий «улов». Поки ж болгарський туризм встигає нажитися на політичному скандалі, що розгорівся між Туреччиною та Ізраїлем, громадяни якого тисячами переметнулися в Болгарію, змінивши її найближчого сусіда і своїм первісним планам на відпустку, повідомляє «Novinite».
Для країни з вічно порожнім «гаманцем» туризм це один з головних, якщо не сказати більше, ключовий сегмент національної економіки, що забезпечує їй не тільки до 10% ВВП, але і представляє найбільший джерело валютних надходжень і робочих місць.