Туроператори закликають пітерські готелю знизити ціни
За рішенням Правління Північно-Західного регіонального відділення Російського союзу туріндустрії, Комісії з в'їзного туризму СЗРО РСТ, від імені та за дорученням членів РСТ - провідних туристських компаній, що займаються прийомом туристів в Санкт-Петербурзі, СЗРО РСТ підготувало Відкрите лист керівникам готелів Санкт-Петербурга, повідомили кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» в пітерському відділенні Російського Союзу Туріндустріі. Наводимо його повністю:
«Згідно з даними Всесвітньої туристської організації (UNWTO), в 2010 році передбачається зростання міжнародних туристичних прибуттів на 3-4%, при цьому, Європа і Америка будуть відновлюватися повільніше інших регіонів. Незважаючи на хороші перспективи виходу з кризи, експерти UNWTO вважають, що 2010 рік буде важким.
Зокрема, вони прогнозують, що поспішний відмова від антикризових заходів може поставити під загрозу швидкість відновлення туристичної галузі. За оцінками міжнародних експертів, в нинішній ситуації виграти зможуть ті міста та країни, вартість поїздок у які буде найбільш приваблива і конкурентоспроможна у порівнянні з іншими. Таким чином, перерозподіл світових туристських потоків в 2011 році буде як і раніше залежати від привабливості цін.
За даними рейтингових агентств, систем бронювання, на сьогоднішній день вартість послуг у готелях як Москви, так і Санкт-Петербурга як і раніше вважається однією з найвищих у Європі. Середні ціни до середини 2010 року оцінюються вище середньоєвропейських приблизно в 1,5 рази. Незважаючи на поступове відновлення обсягів в Москві і Санкт-Петербурзі, темпи відновлення дуже невисокими.
Останнє опитування, проведене СЗРО РСТ серед турфірм - лідерів пітерського ринку в'їзного туризму щодо показників сезону в порівнянні з минулим роком, свідчить про незначне і поки не міцному зростанні до середини літа 2010 року. Більшість вважає, що сталося це завдяки більш конкурентноздатною ціною на турпродукт і курсовій різниці між рублем і європейською валютою, яка дозволила сформувати загальну пакетну вартість нижча, ніж у попередні роки. Тому туристи, які раніше відкладали поїздку в Санкт-Петербург, в цьому році зважилися це зробити. При цьому, більш активний сектор низькобюджетного туризму.
Очікування турфірм на наступний рік, на жаль, не вселяють оптимізм, так як зарубіжні партнери побоюються підвищення цін.
На думку туроператорських компаній Санкт-Петербурга, збереження нинішньої вартості турпакета значно підвищить конкурентоспроможність міста на світовому ринку, такі дії будуть стратегічно вірним кроком в умовах конкурентної боротьби за туристів на міжнародному ринку і триваючих повсюдно стимулюючих заходів.
В умовах намітилася в Санкт-Петербурзі, але поки вкрай нестійкою, тенденції відновлення туристичного потоку до середини 2010 року після важкого кризового року, та з метою збереження позитивних ознак, туристські фірми звертаються до готельного спільноти з проханням зберегти середні ціни на рівні 2010 року, а також провести договірну кампанію на 2011 рік до кінця серпня поточного року.
У зв'язку з вищевикладеним Комісія з в'їзного туризму РСТ, розуміючи всі складності роботи готелів у цьому році, пов'язані зі значним зростанням комунальних та інших витрат і відповідним істотним падінням рентабельності, закликає керівників готелів зважити всі «за» і «проти», визначаючи цінову політику на 2011 рік, можливо, провести спільне обговорення даного питання, щоб уникнути дій, здатних «зламати» намітилися позитивні зрушення.
Туристські компанії вважають, що небезпека цього сьогодні існує і, щоб уникнути негативних наслідків, необхідно приймати зважене рішення в гранично найближчим часом. Тільки спільними зусиллями ми зможемо зберегти індустрію гостинності і не розгубити вкладених інвестицій в непростих економічних умовах.
Також це спільне рішення і його обговорення можна використовувати і як серйозний привід для PR - підтримки позитивного образу Санкт-Петербурга як гостинного і відкритого для туристів міста ».