Туристи потрапили на квитки
Черговий скандал розгорається на туристичному ринку: турагенція «Авіамаркет» звинуватила відразу трьох відомих туроператорів і авіаброкеров у відмові видачі авіаквитків туристам цього турагентства без сплати додаткових зборів. Про цю історію «Авіамаркет» навіть опублікував на своєму сайті відкритий лист. У свою чергу, «Балкан Експрес», «Авіачартер» і «Russian Charter Center» (RСС), звинувачені агентством, заявляють, що «Авіамаркет» просто перестав платити їм за замовлені авіаквитки, а кинуті завдяки цьому туристи написали на Андрія Півня, керівника агентства, заяву в ВБЕЗ, який навіть встиг порушити за цими фактами кримінальну справу.
Так, на сайті «Авіамаркет» з'явилося наступне повідомлення: «У зв'язку з одностороннім припиненням дії договорів з боку ТОВ« ЦМТ «Балкан Експрес», ТОВ «Компанія Авіачартер», ТОВ «рашн Чартер Центр» з метою перепродажу авіаквитків за завищеними цінами, у період з 30. 07 - 05. 08. 2010 р. припинилося обслуговування всіх наших клієнтів по напрямку Болгарія та Чорногорія. Дана ситуація є не приемлимой для нас, нашим клієнтам відмовляють у видачі авіаквитків і роблять це тільки після доплати ». Далі туроператорів звинувачують у змові проти своїх агентів: ці компанії «діють за змовою з метою витіснити своїх же субагентів і перепродати авіаквитки та отримати додатковий прибуток, підставивши під удар дрібні організації по суті своїх же касирів, які продавали їх квитки з метою зміцнити свої позиції і закрити свої перепродажу і недоліки ».
Отримати коментар у пана Півня у вівторок не вдалося, однак керівники «Балкан Експресу», «Авіачартер» і «RCC» повідомили, що розірвали в кінці липня відносини в «Авіамаркет» по абсолютно банальної причини - за замовлені блоки компанія просто перестала їм платити. Причому ніхто ніяких доплат з неї брати не намагався. Так, як заявив Олексій Маркелов, замдиректора «Балкан Екпрес», «у зв'язку з порушенням« Академавіа »умов оплати по субагентской угодою від 24. 03. 2010 про реалізацію авіаквитків, 29 липня 2010 даний договір був розірваний». За інформацією співрозмовника, на Андрія Півня в міліції вже порушено кримінальну справу, і дізнавачі днями зажадали в «Балканах» всі документи, що підтверджують факт несплати замовлених квитків з боку «Авіамаркет».
Аналогічну інформацію кореспондент інфогруппи «ТУРПРОМ» отримав і в авіаброкерской компанії «Авіачартер». «Наша відмова у видачі квитків пов'язаний з тим, що компанія« Авіамеркет »ще 2 тижні тому не оплатила свої відблиски місць по Варна і Бургас, і з тих пір керівництво компанії не оголошується. При цьому, ні про які доплати мова взагалі не велася », - запевнив Александер Морозов, виконавчий директор« Авіачартер ».
Детальніше історію взаємин із «Авіамаркет» розповів Олексій Молоканов, гендиректор авіаброкерской компанії «RCC»: «Коли ми зажадали оплату по блоку за черговий виліт, менеджер« Авіамаркет »повідомила, що грошей для цього в компанії немає, а керівництво в даний момент знаходиться в відпустці. У цій ситуації ми пішли назустріч, дозволивши своєму кур'єру виписати ці квитки прямо в аеропорту при їх оплаті на місці. При цьому нам пообіцяли, що гроші будуть зібрані, проте за 4 години до вильоту подзвонив директор «Авіамеркета» і повідомив, що грошей він зібрати не зміг, і взагалі він є найманим працівником і звільняється, а туристи будуть сидіти в аеропорту. Природно, пасажирам в аеропорту ми повідомили, що «Авіамеркет» не вніс оплату за їх квитки. 10 туристів з цієї групи прийняли рішення оплатити квитки по другому колу. При цьому на наступний день «Авіамеркет» розіслав своїм клієнтам лист, в якому говорилося, що компанія збанкрутувала, і тому тим туристам, у кого немає зворотних квитків, необхідно вибиратися з курортів самостійно », - повідомив Олексій Молоканов.
Цікаво, що за даними Олексія Маркелова, керівник «Авіамаркет» Андрій Півень має в інтернеті ще цілий ряд сайтів з продажу авіаквитків, і майже по всіх використовуваних їм торговим маркам інтернет просто рясніє негативними відгуками туристів. Наприклад, турфірма «Akademavia», що має офіс за тією ж адресою, що і «Авіамеркет». Наведемо лише кілька витягів із таких відгуків з пітерського сайту «tourshow», причому далеко не самі емоційні: «Люди масштаб Півненского кидалова просто вражає і жахає!! постраждалі вже обчислюються сотнями і складно уявити скільки взагалі людей він кинув. Щоб покарати цього мерзотного шахрая, необхідно привернути увагу преси і людей »,« В даний час в УБЕЗ ЦАО м. Москви ведеться активний прийом заяв від осіб, які постраждали в результаті шахрайських дій ПІВІНЯ А. В. (АКАДЕМАВІА/Авіамаркет), за адресою: Москва, Среднекалітніковская вулиця, д. 31. Чим більше буде здано заявок для порушення кримінальної справи, тим швидше буде сформований колективну заяву і швидше буде відкрито кримінальну справу »,« Ми вирішили поїхати в Болгарію, але електронні квитки не прийшли, ми зателефонували довідатися що не так, але трубку ніхто не брав. Ми весь ранок намагалися додзвонитися-безрезультатно. В аеропорту сказали що все наладиться, але відстоявши в черзі биту годину нам заявили що наші місця не оплачені і в списках нас немає! Що йдуть за нами теж не потрапили в їх чортовий список, так нас набралося чоловік двадцять ».