» Отдых » Новости туризма

Чиновники спробують витіснити регіональні чартерні авіакомпанії з московських аеропортів

    всего 84291 отеля

Чиновники спробують витіснити регіональні чартерні авіакомпанії з московських аеропортів

Чартери регіональних авіакомпаній, що виконуються зі столичних аеропортів, у наступному році влада спробує витіснити з московського ринку. За даними Асоціації туроператорів Росії (АТОР), в понеділок міністр транспорту Ігор Левітін доручив Росавіації спільно з Ростуризмом опрацювати питання про перенаправлення транзитних пасажиропотоків зі столичних аеропортів в регіони. В Асоціації переконані, що якщо все піде за планом, то авіаквитки, швидше за все, істотно подорожчають.

Причина перерозподілу чартерних рейсів - запланована в 2011 році реконструкція двох злітно-посадкових смуг в аеропортах Внуково і Домодєдово. «На московському авіавузла, де базуються такі великі компанії як« Аерофлот »і« Трансаеро », істотно загостриться конкуренція. Очевидно, що всі слоти в розкладі чартерів, швидше за все, візьмуть великі перевізники. Регіональним ж компаніям буде складніше виконувати рейси з Москви, тому їм має сенс переорієнтуватися на свої місцеві ринки », - розмірковує керівник комітету з транспорту АТОР Дмитро Горін. За його словами, регіональні компанії можуть відтягнути на себе частину рейсів, які в період кризи були перенесені до Москви через низький попит. «Взимку можна буде переглянути регіональні програми, тому що попит частково почав відновлюватися», - констатує експерт. Разом з тим, за прогнозами аналітиків, що залишилися в столиці чартерні рейси в розкладі, швидше за все, будуть зрушені на пізню ніч або ранній ранок, що може виявитися досить незручним для туристів.

Втім, не всі експерти вважають, що закриття другої ЗПС сильно відіб'ється на пропускної спроможності аеропортів. Особливо - Домодєдово. «Для Внуково закриття однієї смуги буде дійсно важким тягарем, оскільки аеропорт крім пасажиропотоку обслуговує ще й державних осіб. Більш того, в найближчій час у Внуково планується відкриття нового великого терміналу, тому закриття однієї з ВПП очок в боротьбі за пасажиропотік аеропорту не додасть. Що стосується Домодєдово, то цей аеропорт дуже технологічний і закриття однієї смуги на реконструкцію навряд чи викличе критичні наслідки для туристичного потоку. У теж час не варто забувати про аеропорт Шереметьєво, який може на себе частково взяти навантаження з пасажиропотоком. До того ж злітно-посадочні смуги звичайно не є «пляшковими шийками», а прохідність аеропортів в більшій мірі залежить від можливостей обслуговування самого комплексу аеропорту і його складових, таких як транспортні стрічки, стійки реєстрації, пунктів проходження кордону і т. п », - повідомив кореспонденту інфогруппи «ТУРПРОМ» Олександр Морозов, виконавчий директор авіаброкерской компанії «Авіачартер».

При цьому експерт не бачить чинників, які можуть призвести до подорожчання авіаперевезення через закриття та перенаправлення транзитних пасажиропотоків зі столичних аеропортів в регіони. «Також через це не варто чекати якогось переділу ринку. Природно, що силовими методами ніхто авіакомпанії переводити в інші аеропорти не буде. Москва є найбільшим авіавузла і тут працює велика кількість різних перевізників, тому до силових методів влади навряд чи зважаться удатися. Ми вже відчули всі принади горезвісного наказу № 92 - завдяки якому регіональні авіакомпанії стали літати ще активніше зі своїх регіонів і перестали пускати на свій ринок московські авіакомпанії », - додав Олександр Морозов.
10 августа 2010, 17:08





отдых осенью
в Турции
в Греции
в Тайланде
в Шри-Ланке
в Испании
на школьные каникулы
Отдых у моря - это пляж, нежное море, жаркое солнце. Романтические пляжи Мальдив и Испании, роскошные пляжи Арабских Эмират
отели Египта, отдых в Египте, отзывы о Египте, отдых в Испании, отдохнуть на Тенерифе, отели Закопане, отели ОАЭ
ФемелиТревел © 2007-2024Отдых, отпуск, туры, туризм и путешествия по мируО нас | Контакт